Underligt problem med footer
Fra : Martin

Dato : 12-06-07 14:17

Jeg har et underligt problem med en footer som springer underligt op i IE6

(hvis det ser korrekt ud i starten, så prøv at scrolle lidt op og ned et
par gange, og evt. trykke på SMAK 4. nederst i venstre menu - så dukker
det underlige problem op)

Jeg vil lige sige at jeg bruger mhaList til at lave menuen men uanset om
jeg udkommenterer det eller ej, så sker den underlige fejl stadig.

Og siden er...
http://www.aarhof.eu/scs/

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 12-06-07 15:10

Martin skrev:

> Jeg har et underligt problem med en footer som springer underligt op i IE6

I Opera 9.2 og FF 2.0 er hovedfeltet stort og sort. Menuen ligger
ude til højre, og nedenunder den kommer en skillelinje (Produkter
+ Logind og oprettelse) og nedenunder den kommer nogle
motorcykelbilleder.

I IE6 ligner det noget der er planlagt, hvor footeren dog rager
op under menuen af og til (de sidste tre linjer).

--
Bertel

Fra : Martin

Dato : 13-06-07 14:15

Bertel Lund Hansen wrote:

> [...]
> ude til højre, og nedenunder den kommer en skillelinje (Produkter
> + Logind og oprettelse) og nedenunder den kommer nogle

Hovsa.. det var den gamle version jeg fik uploadet der.
Nu er den rigtige version oppe.

> I IE6 ligner det noget der er planlagt, hvor footeren dog rager
> op under menuen af og til (de sidste tre linjer).

Jeps præcis - men kan du give et hint til hvorfor footeren hopper lidt
og op og ned lidt efter behag.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 13-06-07 14:34

Martin skrev:

> Jeps præcis - men kan du give et hint til hvorfor footeren hopper lidt
> og op og ned lidt efter behag.

Ikke med sikkerhed, men det kan være det er tittebøh-fejlen
(speciel for IE6) der spiller ind, for jeg kan se at teksten i
footeren forsvinder når den bliver bred.

Du kan evt. prøve at læse om den her (der er en løsning)

   http://www.positioniseverything.net/explorer/peekaboo.html#

--
Bertel

Fra : Martin

Dato : 14-06-07 08:34

Bertel Lund Hansen wrote:

> [...]
> footeren forsvinder når den bliver bred.
>
> Du kan evt. prøve at læse om den her (der er en løsning)

Ja tænkte godt nok på en eller anden IE bug :)
Men jeg fixede det heldigvis bare med en clearboth lige over footerens div.
Så nu ser det ganske perfekt ud :)