cannot detect TPM device?
Fra : ___P.Sir

Dato : 12-06-07 09:59

Hvad betyder subj. som skinner i øjnene under opstart af pc? Noget der skal
rettes, eller kan vi ignorere det. Det er en ny sammensat konfirmationspc
til min søn, og tilsyneladende virker alt som det skal - så måske har det
ikke noget at sige?
Kan bare ikke lige finde ud af, hvad TPM står for?
preben

Fra : Karl Erik Nielsen

Dato : 12-06-07 10:25

"___P.Sir" <remove_pbs@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> så måske har det ikke noget at sige?
> Kan bare ikke lige finde ud af, hvad TPM står for?

Man kunne jo prøve google:
http://www.google.dk/search?client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Ada%3Aofficial&channel=s&hl=da&q=tpm+device&meta=&btnG=Google-s%C3%B8gning