ASUS P5B og skærmtilslutning
Fra : urlex

Dato : 11-06-07 16:35

På Asus P5B findes ingen D-sub-port - Mit nVideo GeForce 7950 GT har 2
x29 pins DVI og 1TV-Out men ingen Analog D-Sub - Min Acer AL1917Csd
har både VGA-in og DVI-D in kabler.
Mit spm er VGA forældet og erstattet med DVI ? Kan jeg nøjes med DVI-
tilslutning ?
Der er en forvirrende oversættelse eks. skal Acer ikke have strøm
eller får den det over DVI-tilslutning
Jeg håber på snarlig svar, jeg tør ikke tænde førend noget
bekræftende. Leverandør-Support er lukket for idag, derfor spm her
tak.
vh urlex

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 11-06-07 17:06

Hej!

urlex wrote:

> På Asus P5B findes ingen D-sub-port - Mit nVideo GeForce 7950 GT har 2
> x29 pins DVI og 1TV-Out men ingen Analog D-Sub - Min Acer AL1917Csd
> har både VGA-in og DVI-D in kabler.

Se nedenstående først. Jeg vil bare tilføje, at man som regel får en adaptor med
som konverterer DVI-stikket til alm. 15p DSUB. Der er så godt som altid både
analog og digital signal i DVI-stikket i grafikkort. Alternativt kan du købe
stikket for 30,- løst...

> Mit spm er VGA forældet og erstattet med DVI ? Kan jeg nøjes med DVI-
> tilslutning ?

Nøjes? DVI-D er meget bedre end VGA, så giv du trygt slip på den analoge
forbindelse! :) Husk at købe DVI-kabel hvis du ikke allerede har det.

> Der er en forvirrende oversættelse eks. skal Acer ikke have strøm
> eller får den det over DVI-tilslutning

Din skærm skal have spænding via netkabel som altid.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : urlex

Dato : 11-06-07 19:34

On 11 Jun., 19:06, Kim Voss Schrader <usen...@mumbojumbo.dk> wrote:
> [...]
> forbindelse! :) Husk at købe DVI-kabel hvis du ikke allerede har det.

> Din skærm skal have spænding via netkabel som altid.

Tak det virker ! vh urlex