Nokia 5300 kan ikke finde HBH-PV 700
Fra : Lars

Dato : 10-06-07 19:49

Nogen der kan hjælpe med subject - og evt. pege på, om det er telefon
eller hedadset, der er problemet, og om der er en ned løsning. Har
prøvet alle forbindelsesindstillinger med telefon og headset uden held.

pft
Lars

Fra : Jean

Dato : 11-06-07 12:57

Lars skrev:
> Nogen der kan hjælpe med subject - og evt. pege på, om det er telefon
> eller hedadset, der er problemet, og om der er en ned løsning. Har prøvet
> alle forbindelsesindstillinger med telefon og headset uden held.

Har du sat headsettet i "søgefunktion"?

Prøv evt. med en anden BT-telefon.

Mvh Jean.

Fra : Lars

Dato : 11-06-07 17:38

Jean skrev:

> Har du sat headsettet i "søgefunktion"?

Ja - den finder det ikke, hverken når jeg søger efter headsets eller
alle typer BT-enheder

> Prøv evt. med en anden BT-telefon.

Headsettet virker fint med en K750 - men der er begge dele jo så også af
samme fabrikat. Men det burde vel næppe være et problem.

Lars

Fra : Jean

Dato : 11-06-07 18:31

Lars skrev:
> Headsettet virker fint med en K750 - men der er begge dele jo så også af
> samme fabrikat. Men det burde vel næppe være et problem.

Okay, så er det nok Nokia'ens software der er et problem med. Prøv at
opdatere softwaren via kabel - få hjælp på Nokia.dk.

BT-headsettet bør virke med alle mobiltelefoner med BT.

Mvh Jean.