6280 Telefonbegrænsning???
Fra : Ib Hansen

Dato : 10-06-07 09:49

Når jeg tænder min tlf 6280 tilefonbegrænsing er slået til,hvad betyder det?
Har lige købt den.sku ikke være simlåst?
Ib.

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 10-06-07 09:54

"Ib Hansen" <ibe@hansen.mail.dk> wrote in message
> Når jeg tænder min tlf 6280 tilefonbegrænsing er slået til,hvad betyder
> det?
> Har lige købt den.sku ikke være simlåst?
> Ib.

For mig at se tyder det på at den alligevel er låst.
Prøv evt. at stille spørgsmålet i unlock gruppen.

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Anders

Dato : 10-06-07 10:22

Den med stor sansynlighed låst !.

Hvis det er en du har købt brugt (privat), så kan du ikke gøre ret meget,
med mindre der er lavet en aftale, om at at sælger tager den retur, hvis det
ikke stemmer overens med det du har fået.

Er den købt i en forretning, så skal du klage til forretningen, hvor den er
købt. Og sige at din mobil er låst, og de skal låse den op, eller give dig
en anden, der ikke er låst.

Desuden hører dit inlæg til i dk.teknik.telefoni.mobil.unlock

Fra : Peter

Dato : 10-06-07 10:46

Hej.

> Hvis det er en du har købt brugt (privat), så kan du ikke gøre ret meget,
> med mindre der er lavet en aftale, om at at sælger tager den retur, hvis
> det ikke stemmer overens med det du har fået.

Så købeloven gælder ikke for private ?? Aha.....

> Desuden hører dit inlæg til i dk.teknik.telefoni.mobil.unlock

Ikke når man ikke ved hvad beskeden som telefonen skriver
betyder......doh...!

--
Peter

Fra : Jean

Dato : 10-06-07 11:46

Anders skrev:
> Hvis det er en du har købt brugt (privat), så kan du ikke gøre ret meget,
> med mindre der er lavet en aftale, om at at sælger tager den retur, hvis
> det ikke stemmer overens med det du har fået.

He he, den var go'!

Mvh Jean.

Fra : Anders

Dato : 10-06-07 12:04

Ja, men rigtig !

Fra : Jean

Dato : 10-06-07 19:53

Anders skrev:
"> Ja, men rigtig !

Hvis jeg går ned i en butik og køber en telefon uden abonnement, så har jeg
til hver en tid ret til at få telefonen låst op af sælger. Så nej, det er
ikke korrekt.

Mvh Jean.

Fra : Anders

Dato : 10-06-07 20:10

Nu blander du 2 forsk. ting sammen !

Det jeg snakker om er, når en handel foregår mellem 2 private personer.

Det du snakker om er en handel mellem 1 butik og 1 kunde, og der har du ret.