Velkomstdrink
Fra : rt

Dato : 11-06-07 07:32

Til min fødselsdagsfest på fredag vil jeg gerne servere en god
velkomstdrink/-bowle.

Det skal være let at lave, da der ikke er så meget tid til
rådighed. Og det skal heller ikke være for dyrt.

Nogle forslag til en spændende opskrift?

--
De bedste hilsener

/rt

Fra : Gert Krabsen

Dato : 11-06-07 08:24

rt wrote:
> [...]
> rådighed. Og det skal heller ikke være for dyrt.
>
> Nogle forslag til en spændende opskrift?

Hvidvin + danskvand + hyldeblomstdrik i stort set lige dele.

evt. pyntet med friske jordbær m.v.

Fra : rt

Dato : 11-06-07 08:42

> Hvidvin + danskvand + hyldeblomstdrik i stort set lige dele.
>
> evt. pyntet med friske jordbær m.v.

Ahh, ja, hyldeblomstdrik kunne nok gøre den lækker...

Tak for svar...

--
De bedste hilsener

/rt

Fra : Søren

Dato : 12-06-07 17:35

"Gert Krabsen" <fjernkrabsen@fjernkrabsenfjern.dk> skrev i en meddelelse

> Hvidvin + danskvand + hyldeblomstdrik i stort set lige dele.
>
> evt. pyntet med friske jordbær m.v.

plus skrællet skivet agurk. De ligner kiwi, men er nemmere at skive.

Søren

Fra : noone

Dato : 12-06-07 00:16

> Til min fødselsdagsfest på fredag vil jeg gerne servere en god
> velkomstdrink/-bowle.

Hvis folk skal hurtigt i 'godt' humør, vil jeg anbefale at købe en flaske
koncentreret Ribena. Den fortynder du bare med vodka i stedet for vand. Det
smager af saftevand, men slår som en hest sparker.

noone

Fra : rt

Dato : 12-06-07 07:03

> [...]
> Det
> smager af saftevand, men slår som en hest sparker.

Hehe...lyder som om det kunne sparke gang i festen

--
De bedste hilsener

/rt