Hmmmmmm
Fra : Jon&Ann-Rikka

Dato : 10-06-07 13:09

Torben.... er de MEGET billige ?????

Damn.. er seriøst ved at gå ud af mit gode skind. kom nu.. bare et enkelt
vrid på håndtaget... jeg er slet ikke afhængig, jeg kan sagtens styre det
;-.)

--
Jon Larsen ( MC.o'man )
Forældre til englebarnet Tika, født 18/3-06, R.I.P,

Fra : Torben Scheel

Dato : 10-06-07 16:15

Jon&Ann-Rikka wrote:
> [...]
> vrid på håndtaget... jeg er slet ikke afhængig, jeg kan sagtens styre det

Har du penge, så kan du få..

Se salgsannoncen i d.m.p.m. for CB'eren - FJ'eren venter på maleren der
skal lappe skaderne fra Harzen, men du kan se lidt på
http://www.dfmc.dk/?id=425 - læg mærke til de nye hjul og R1 forbremserne.

--
vh
Torben - min mail virker