MS Windows
briani 27239
Matrix animeret baggrundsbillede til XP
Fra : Tonni Madsen

Dato : 11-06-07 20:13

Hejsa, jeg mener jeg engang så et animeret baggrundsbillede til windows, med
den grønne "bitstrøm" løbende ned over skærmen... nogen der kan hjælpe

Mvh Tonni Madsen

Fra : Ole C

Dato : 11-06-07 23:50

Tonni Madsen skrev blandt andet:

> Hejsa, jeg mener jeg engang så et animeret baggrundsbillede til
> windows, med den grønne "bitstrøm" løbende ned over skærmen... nogen
> der kan hjælpe

Har du prøvet at skrive ordene "Matrix" og "Screensaver" i Google?

--
vh
Ole C.

Fra : Tonni Madsen

Dato : 12-06-07 14:37

> Har du prøvet at skrive ordene "Matrix" og "Screensaver" i Google?

Nemlig ja... Men nu var det en baggrung jeg søgte efter, så det hjælper ikke
meget...

Mvh Tonni Madsen

Fra : Ole C

Dato : 12-06-07 18:53

Tonni Madsen skrev blandt andet:

> Nemlig ja... Men nu var det en baggrung jeg søgte efter, så det
> hjælper ikke meget...

OK - så prøv da med ordene "desktop" "matrix" og "animated"
Hvis det findes, findes det på Google.
Og det findes......

--
vh
Ole C.

Fra : Tonni Madsen

Dato : 12-06-07 20:35

> OK - så prøv da med ordene "desktop" "matrix" og "animated"
> Hvis det findes, findes det på Google.
> Og det findes......

Fairnok... havde prøvet "baggrund" "matrix" og "animated"
og det gav ikke det vildeste, men "desktop" gjorde tricket, tak for
hjælpen...

Mvh Tonni Madsen

Fra : Ole C

Dato : 12-06-07 23:05

Tonni Madsen skrev blandt andet:

> Fairnok... havde prøvet "baggrund" "matrix" og "animated"
> og det gav ikke det vildeste, men "desktop" gjorde tricket, tak for
> hjælpen...

Velbekomme.

--
vh