HTML bøger til salg
Fra : Daniel

Dato : 11-06-07 18:47

Hej,

Jeg har sat nogle "gamle" HTML bøger til salg på QXL.dk:
Dette er en fantastisk mulighed til dig som er nystartet med HTML
og DHTML.

HTML 4 for Dummies:
http://my.qxl.dk/accdb/viewitem.asp?AuctionNr=508917386

Dynamisk HTML for Dummies:
http://my.qxl.dk/accdb/viewitem.asp?AuctionNr=508918672

Venligst,
Daniel

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Leonard

Dato : 11-06-07 19:32

On 11 Jun 2007 17:47:24 GMT, Daniel wrote:

> Jeg har sat nogle "gamle" HTML bøger til salg ...
> Dette er en fantastisk mulighed til dig som er nystartet ...

Det er også en fantastisk mulighed for dig til at lære lidt om brug af
nyhedsgrupper, som uanset hvordan man tilgår dem, har nogle regler.
Bl.a. er det ikke tilladt at annoncere i diskussionsgrupperne, det
findes markedsgrupperne til. Så læs lidt på www.usenet.dk og lær.

--
Leonard
RC Tamiya King Hauler 1:14 sælges