ie6 på vista
Fra : mikkel

Dato : 10-06-07 03:19

Hej er der nogle der ved om der er kommet nogle muligheder for at
få ie6 standalone til at køre på vista ?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 10-06-07 04:23

mikkel <mikkellarsen3@hotmail.com> skrev :

>Hej er der nogle der ved om der er kommet nogle muligheder for at
>få ie6 standalone til at køre på vista ?

Jeg tvivler på, at det er muligt.

Men spørgsmålet hører ikke hjemme i webdesigngrupperne, den
relevante gruppe er news:dk.edb.internet.software.browser.

På html.dk har du ikke adgang til denne gruppe, du kan bruge din
udbyders newsserver og en newsreader, fx Outlook Express for at
få adgang til denne og mange andre grupper.

Evt. kan du bruge http://nyhedsgrupper.tdconline.dk/ eller
http://groups.google.dk/ (den første anbefales og man behøver
ikke være TDC-kunde).

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 13-06-07 17:07

Kerim Ellentoft wrote:

> Jeg tvivler på, at det er muligt.
>
> Men spørgsmålet hører ikke hjemme i webdesigngrupperne,

Det lyder da ellers for mig som et relevant spørgsmål netop i
webdesigngrupperne, da det nok drejer sig om at vurdere websider "under
construction" i forskellige browsere.

Det lader da også til, at andre i gruppen har erfaret, at det ikke la'r sig
gi' sig på Vista.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk

Fra : Anders M

Dato : 10-06-07 15:27

"mikkel" <mikkellarsen3@hotmail.com> wrote in message
> Hej er der nogle der ved om der er kommet nogle muligheder for at
> få ie6 standalone til at køre på vista ?

Prøv at kigge på
http://browsers.evolt.org/?ie/32bit/standalone

Jeg kører selv Windows XP, og har således har ingen anelse om det virker
under Windows Vista, men det er vel et forsøg værd.

Mvh.
Anders

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 10-06-07 21:59

mikkel skrev:
> Hej er der nogle der ved om der er kommet nogle muligheder for at
> få ie6 standalone til at køre på vista ?

Jeg var på vej til at foreslå
http://tredosoft.com/Multiple_IE
men ser nu en note om, at det
ikke virker i Vista. Følg dog med på
Tredosoft, det kan jo være der sker noget...

Jørgen Farum Jensen
..

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 10-06-07 23:13

Den 10-06-07 04.19 skrev mikkel følgende:
> Hej er der nogle der ved om der er kommet nogle muligheder for at
> få ie6 standalone til at køre på vista ?

Du kan gøre det via en Windows XP i Virtual PC.

Virtual PC er et program, der gør det muligt at afvikle et eller flere
andre styresystemer i et programvindue. Du kan dermed fx have et vindue
med Windows XP og Internet Explorer 6, et andet vindue med Windows 98 og
Internet Explorer 4 og et tredje vindue med Linux og Firefox.

Eneste ulempe er, at det kræver en del ram, da din ram bliver delt
mellem de forskellige styresystemer.

Virtual PC er gratis:
http://www.microsoft.com/windows/products/winfamily/virtualpc/default.mspx

Microsoft tilbyder et gratis image af Windows XP, som du kan hente her:
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=21EABB90-958F-4B64-B5F1-73D0A413C8EF&displaylang=en

Vil du installere andre styresystemer, skal du blot benytte
installationsdiskene i Virtual PC.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Shareware, freeware, sisterware og mange andre warer. Læs hvad de

Fra : mikkel

Dato : 11-06-07 19:08

Kim Ludvigsen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> [...]
>
> --
> Mvh. Kim Ludvigsen
> Shareware, freeware, sisterware og mange andre warer. Læs hvad de

Jeg takker for tippet.

Mvh.

Mikkel