Mappe i Outlook Express
Fra : Bo Nielsen

Dato : 10-06-07 15:33

Hej,

Jeg ønsker at flytte min lagringsmappe til Outlook Express fra C drevet, til
et netværksdrev, men når jeg
peger på det bibliotek jeg ønsker at benytte bliver OK knappen grå.

Det tyder på jeg kun kan vælge en mappe på c drevet, er det normalt.?

Ved at flytte Outlook Express lagringsmappen til netværksdrevet kan jeg
tilgå det fra to maskiner,
og kan derved behandle mine mail lige meget om jeg er på den ene eller på
den anden maskine på
mit netværk.

Er der en her der ved om det kan være korrekt at man ikke kan flytte
lagringsmappen til et netværksdrev. (en NAS server)

Hilsen
Bo

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 10-06-07 15:41

Bo Nielsen wrote:

> Er der en her der ved om det kan være korrekt at man ikke kan flytte
> lagringsmappen til et netværksdrev. (en NAS server)

Det kan sagtens lade sig gøre. Det bliver anvendt mange steder.

Jesper Poulsen

Fra : Bo Nielsen

Dato : 10-06-07 18:14

> Er der en her der ved om det kan være korrekt at man ikke kan flytte
> lagringsmappen til et netværksdrev. (en NAS server)

Det kan sagtens lade sig gøre. Det bliver anvendt mange steder.

Det er mærkeligt, jeg har flere drev på min harddisk, og kan vælge frit her,
men så
snart jeg vælger en mappe på et netværksdrev så bliver OK knappen grå, og
jeg får
ikke mulighed for at vælge den.

Jeg har prøver på en anden PC jeg har også med Win XP Pro med samme negative
resultat...
Nogle der har en ide om hvad der er galt.?

Hilsen
Bo.

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 10-06-07 18:23

Bo Nielsen skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> Nogle der har en ide om hvad der er galt.?

Det er der sikkert i den rigtige gruppe - Outlook Express har sin
egen gruppe - den hedder:

Jan