Andet multimedie
bentjuul 3670
Program til at designe invitationer
Fra : Jonna Nygaard-Hansen

Dato : 11-06-07 08:18

Jeg vil gerne inverstere i et program, så jeg selv kan designe
indbydelser, bordkort o.lign. Det er til hobby-brug. Er der nogen der
kan anbefale et godt program, der ikke er alt for indviklet?
Tus

Fra : hcma

Dato : 11-06-07 11:21

"Jonna Nygaard-Hansen (slet XV060)" <nygaard-hansen@XV060post.tele.dk> skrev
i en meddelelse news:11815466250.076439140607409@dtext.news.tele.dk...
> [...]
> indbydelser, bordkort o.lign. Det er til hobby-brug. Er der nogen der
> kan anbefale et godt program, der ikke er alt for indviklet?

du kunne jo prøve noget af dette først: (Freeware)
http://www.freeserifsoftware.com/

og et rent billedbehandlingsprogram (også gratis)
http://www.villysonnichsen.dk/FotoFiltre.html
m v h¨
hcma/-

Fra : Mogens

Dato : 11-06-07 23:35

Jonna Nygaard-Hansen kom med følgende:
> [...]
> indbydelser, bordkort o.lign. Det er til hobby-brug. Er der nogen der
> kan anbefale et godt program, der ikke er alt for indviklet?

Hos Avery kan du hente et fortrinlogt program
http://www.avery.dk/dk1/downloads/software.jsp
det er gratis.

Mogens
mohen@SLETc.dk