Stak af med 180kmt
Fra : OZ3BTO

Dato : 09-06-07 18:47

Ja det måtte jo komme herhjemme .. Mon ikk det er en der har set formeget
ghostrider

Nu bor jeg selv i området og er det den person som jeg tror det er (kender
ham ikk kun set MCen) ja så måtte det ske
.... Har aldrig oplevet ham med under 150kmt på div. små kringlede veje
herude

Erik

Fra : Jan Selchau-Hansen

Dato : 09-06-07 20:37

OZ3BTO wrote:
> [...]
> (kender ham ikk kun set MCen) ja så måtte det ske
> ... Har aldrig oplevet ham med under 150kmt på div. små kringlede veje

- Øh, hva' snakker du om ...

/jan

Fra : tp

Dato : 09-06-07 20:42

> - Øh, hva' snakker du om ...

tænkte jeg også Fulgtes du med ham, eller refererer du til en artikel
et sted?

Fra : Ths

Dato : 10-06-07 09:18

"OZ3BTO" <no@spam.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> ham ikk kun set MCen) ja så måtte det ske
> ... Har aldrig oplevet ham med under 150kmt på div. små kringlede veje

Jeg er engang stukket af med 3 km/t, men så tog min mor den trehjulede med
lad fra mig og puttede mig i seng. Så kunne jeg lære det!

/Ths.

Fra : carsten

Dato : 10-06-07 10:33

OZ3BTO wrote:

> [...]
> ham ikk kun set MCen) ja så måtte det ske
> ... Har aldrig oplevet ham med under 150kmt på div. små kringlede veje

er det en kodet meddeles ??
eller bare en gang vrøvl !!

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 10-06-07 11:35

carsten skrev:

> er det en kodet meddeles ??
> eller bare en gang vrøvl !!

Der mangler vel bare et link, ik?
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Marni

Dato : 11-06-07 13:07

"OZ3BTO" <no@spam.dk> wrote in message
> [...]
> ham ikk kun set MCen) ja så måtte det ske
> ... Har aldrig oplevet ham med under 150kmt på div. små kringlede veje

Hva´ snakker du om ????????????

Martin.