Bredere styr = længere gaskabel?
Fra : Stephan G

Dato : 09-06-07 17:51

Hej,

skal man have et længere gaskabel, hvis man skifter til et bredere
styr? Nej, vel? Der er nogle centimeters spillerum, så hvis det kan
være der er vel godt nok?

Bare lige om det længere gaskabel kan fås, gider ikke skifte, hvis det
er besværligt...

MVh Stephan

Fra : Moller

Dato : 09-06-07 17:54

Stephan G skrev:
> Hej,
>
> skal man have et længere gaskabel, hvis man skifter til et bredere
> styr? Nej, vel? Der er nogle centimeters spillerum, så hvis det kan
> være der er vel godt nok?

   Ja, og nej... hvis det er en cykel hvor der kun er liiiige til øllet,
så ja.

> Bare lige om det længere gaskabel kan fås, gider ikke skifte, hvis det
> er besværligt...

   Jeg måtte ha en længere bremseslange til foran da jeg skiftede til
andet styr, gaskablet er der normalt rigeligt slup i, men bremseslangen
har det med at være for nærig.

Men igen, det afhænger af cykel vi snakker om.

--
VH
   Moller

Fra : Richard

Dato : 09-06-07 20:36

Stephan G wrote:

> skal man have et længere gaskabel, hvis man skifter til et bredere
> styr? Nej, vel? Der er nogle centimeters spillerum, så hvis det kan
> være der er vel godt nok?

Får du problemer, så prøv at lægge kablet om på vejen gennem gaffel til
karb'en - i nogle tilfælde kan det kompensere for de manglende par
millimeter...

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : Stephan G