RSV1000R touring ???
Fra : GRISEN

Dato : 09-06-07 14:32

Hvad findes der af bagage muligheder til en Aprilia RSV1000R fra 2004 ???

Jeg synes ALU-RACK toprack fra SW-Motech ser ret fornuftigt ud.
http://www.mo-tech.de/alu_rack/

Jeg kan dog ikke finde noget der passer på RSV'en.
Indtil videre har jeg kun fundet Oxford Humpback tail pack.
Den er ikke ret stor, og det er jo både godt og skidt.

Det skal være noget der er diskret eller noget der forholdsvis nemt kan afmonteres.
Jeg ville måske kunne nøjes med en simpel bagagebærer, men sådan en kan jeg heller ikke finde til min model...

*
Jan

Fra : Ukendt

Dato : 09-06-07 14:56

On Sat, 09 Jun 2007 15:31:51 +0200, GRISEN wrote:

> [...]

> Jeg ville måske kunne nøjes med en simpel bagagebærer, men sådan en kan jeg heller ikke finde til min model...

Diskret ? Så er Du nødt til at tage afære selv Inspiration:

http://home20.inet.tele.dk/tfv/vtr/givi

Orla Pedersen
http://home20.inet.tele.dk/tfv/bmw
http://home20.inet.tele.dk/tfv/vtr

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 09-06-07 15:59

GRISEN wrote:

> [...]
> Jeg ville måske kunne nøjes med en simpel bagagebærer, men sådan en kan jeg heller ikke finde til min model...

Bags-connection har en "smid-over" løsning som jeg er ret tilfreds med,
selv med 250 km/t fungerer de fint (naturligvis ikke i DK!)

se evt. her http://www.motobike-schmidt.de/sitzbanktaschen.htm

Thore
RSV Mille ´99

Fra : GRISEN

Dato : 09-06-07 22:06

On 9 Jun., 15:55, Orla Pedersen
<o.pedersen.torsted[hos]post.tele.dk.invalid> wrote:

> Diskret ? Så er Du nødt til at tage afære selv Inspiration:

Det ser rigtigt fint ud, men der er for lidt håndværker i mig.

*
Jan

Fra : GRISEN

Dato : 09-06-07 22:14

On 9 Jun., 16:58, SmaRTrxxv <t...@snaps.dk> wrote:

> Bags-connection har en "smid-over" løsning som jeg er ret tilfreds med,
> selv med 250 km/t fungerer de fint (naturligvis ikke i DK!)

Hvilken model har du?
Jeg kiggede på dem tidligere, men jeg har ikke så gode erfaringer med
smid-over tasker...

*
Jan

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 10-06-07 11:22

GRISEN wrote:

> Hvilken model har du?
> Jeg kiggede på dem tidligere, men jeg har ikke så gode erfaringer med
> smid-over tasker...

Jeg har en speedpack wide...

Hvis du bor I nærheden af Jerslev (nordjylland) er du da velkommen til
at komme forbi og låne taskerne, så kan du jo afprøve dem før du smider
2500 kr efter et sæt...

Thore

Fra : GRISEN

Dato : 10-06-07 17:40

On 10 Jun., 12:21, SmaRTrxxv <t...@snaps.dk> wrote:

> Jeg har en speedpack wide...

Jeg har højt oplagte potter, så det er nok også den der måske kan
passe på min...

> Hvis du bor I nærheden af Jerslev (nordjylland)

Tak, men jeg bor desværre i Køge, og kommer ikke til Jylland før jeg
skal bruge dem.

*
Jan