Campingpladser i Norge?
Fra : fishline

Dato : 08-06-07 12:49

Davs,
Jeg ville lige høre om der var nogen herinde, der har et link til det bedste
sted på nettet til at finde campingpladser og dermed også campinghytter i
Norge?
Vi vil nemlig gerne nøjes med at afregne pr. døgn, når vi vælger hytter, så
vi bliver lige så fleksible, som jer campingvognsejere.
Her har jeg en idé om, at campinghytter må være de billigste i Norge?
Håber på nogle gode svar.
På forhånd tak.
Mic

Fra : Knud

Dato : 08-06-07 13:38

Hej Mic.
"fishline" <cigarazion@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> vi bliver lige så fleksible, som jer campingvognsejere.
> Her har jeg en idé om, at campinghytter må være de billigste i Norge?
Et sted du kan finde hytter er http://www.camping.no/hytter.html
Men drøm ikke om at noget er billigt i Norge, de bruger begge arme når
de kræver ind.
Du kan være heldig at finde en plads med samme standard som i Danmark og
Sverige, og til samme pris, men det er svært.
Men der er flot og skønt deroppe, så glæd jer.
Men husk at have rigeligt med midler med.
Mvh Knud
www.kaben.dk

Fra : Roy Øyan

Dato : 08-06-07 13:42

On Fri, 8 Jun 2007 13:49:17 +0200, "fishline" <cigarazion@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>vi bliver lige så fleksible, som jer campingvognsejere.
>Her har jeg en idé om, at campinghytter må være de billigste i Norge?

Prøv www.camping.no

Greit utgangspunkt

--
Roy Øyan

Fra : fishline

Dato : 08-06-07 15:45

tak for det.
mvh.
Michael

Fra : Kim Bonnesen

Dato : 10-06-07 22:30

Hej

Prøv lige på Hanses-campingsider.dk - der tror jeg du finder meget
inspiration

Kim

Fra : Klaus Fogh

Dato : 09-06-07 12:26

> [...]
> vi bliver lige så fleksible, som jer campingvognsejere.
> Her har jeg en idé om, at campinghytter må være de billigste i Norge?

Der er også den norske automobilorganisation NAF's hjemmeside
http://nafcamp.no/ . Der kan man finde campingpladser med udgangspunkt i den
geografiske orientering, hvilket kan være nyttig nogen gange.
Også http://www.campingnorge.no/ har henvisninger til en del pladser.

God tur
Klaus Fogh