Udvidelser hedder Tilføjelser i TB 2
Fra : Ukendt

Dato : 04-06-07 16:25

Der er lavet en del om i forhold til de benævnelser og forklaringer man
finder i Kim Ludvigsens bog om FF og TB i forhold til version 2.

Jeg forsøger at få lov til at undgå at printe hele den remse af adresser
i "brevhovedet" når jeg printer et brev ud.

Jeg skulle kunne hente en programudvidelse/tilføjelse der hedder
http://nic-nac-project.de/~kaosmos/printingtools-en.html
og så følge instruktionen i
http://kimludvigsen.dk/programmer-internet-thunderbird-trin-udvidelser-installation.html

Men jeg får vindue om at printing tools ikke er kompatibel med Firefox,
så jeg prøver om igen med "tilføjelser" fra TB.

Så højreklikker jeg igen på printting tools, lægger den på skrivebord,
"Trækker" den ind i tilføjelser og installerer, genstarter TB, men da
jeg printer ud får jeg stadig hele Brevhovedet med. Og kan for øvrigt
ikke se nogen steder i TB at noget er blevet installeret????

Nogen gode ideer?

Med venlig hilsen Mr. Mox

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 04-06-07 16:53

Den 04-06-07 17.24 skrev Mr. Mox følgende:

> [...]
> jeg printer ud får jeg stadig hele Brevhovedet med. Og kan for øvrigt
> ikke se nogen steder i TB at noget er blevet installeret????

Du skulle gerne kunne se Printing Tools i dette vindue: Funktioner =>
Tilføjelser => Udvidelser. Markér udvidelsen ved at klikke på den, så
åbenbares en knap, der hedder Præferencer, klik på den.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Gratis backup med Ceren Backup.

Fra : Ukendt

Dato : 04-06-07 17:14

Kim Ludvigsen skrev:

> Du skulle gerne kunne se Printing Tools i dette vindue: Funktioner =>
> Tilføjelser => Udvidelser. Markér udvidelsen ved at klikke på den, så
> åbenbares en knap, der hedder Præferencer, klik på den.

I Thunderbird er der tilføjelser kun:

Thunderbird (default) 2.0 The default theme

I Firefox er der nogen jeg vist har hentet men ikke kan se nogen steder???:
Danish dictionary
Google toolbar
IE Tab
Skype extension for Firefox
Noget nedtonet Talkback som jeg ikke ved hvad er

Mvh Mr. Mox

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 05-06-07 18:35

Den 04-06-07 18.14 skrev Mr. Mox følgende:

> I Thunderbird er der tilføjelser kun:
> Thunderbird (default) 2.0 The default theme

Prøv at klikke på knappen Udvidelser - den med puslespilsikonen. Hvis
Printing Tools ikke ligger derinde, så har du ikke fået den installeret.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Løs Sudoku-opgaver på computeren. Du kan også få hjælp til trykte opgaver.

Fra : Ukendt

Dato : 05-06-07 21:53

Kim Ludvigsen skrev:

> Prøv at klikke på knappen Udvidelser - den med puslespilsikonen. Hvis
> Printing Tools ikke ligger derinde, så har du ikke fået den installeret.

Den var der godt nok nu. Jeg klikker på Indstillinger og får så et
vindue med en del muligheder, men hvad skal jeg vælge for at undgå at få
hele brevhovedet med ved udskrift af meddelelser?
De er på dansk, 2 for neden har vist noget med print at gøre, der står
globale udskriftsindstillinger, hvad skal jeg vælge.??? Ka' ikke finde
ud a'et så:

I stedet går jeg tilbage og klikker igen for Tilføjelser og installer,
henter printtools på Desktop , åbner og genstrter TB TO gange med jeg
får stadig hele adressen med på et print!!!???

Med venlig hilsen Mr. Mox

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 05-06-07 22:05

Den 05-06-07 22.52 skrev Mr. Mox følgende:

> Den var der godt nok nu. Jeg klikker på Indstillinger og får så et
> vindue med en del muligheder, men hvad skal jeg vælge for at undgå at få
> hele brevhovedet med ved udskrift af meddelelser?

Sæt flueben ud for Skjul headeren.

> De er på dansk

Gæt, hvem der har oversat...

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Lær at vælge sikre adgangskoder som er nemme at huske.

Fra : Ukendt

Dato : 06-06-07 08:39

Kim Ludvigsen skrev:

> Sæt flueben ud for Skjul headeren.
Ja jeg HAR altså ingen undskyldninger, blot må jeg indrømme at nu hvor
jeg forsøger at lære at spille bBridge, har jeg det også med at handle
før end jeg tænker. Disasteous!!!!! Hvor finder jeg smilieys til TB??

Ja Ja, la' vær' med at rampe på en der ligger ned!!!

Hilsen med gru, gnidsel og aske i håret Mr. Mox