Viser forkert hjemmeside?
Fra : Ukendt

Dato : 08-06-07 08:42

Vidste ikke lige hvad jeg skulle kalde emnet, hehe.

Anyway:
Hvis jeg besøger www.slankemakker.dk som er en hjemmeside jeg skal igang med
at lave, så fik jeg lige da domænet blev registreret hos Dandomain deres
"her kommer en kundes side" billede frem.

Efter domænet så blev flyttet over til en ny udbyder kom man ind på DERES
"her kommer en kunde side" billede.
Efter ingen problemer på den måde nogle timer igår, så får man nu pludselig
den GAMLE side fra Dandomain frem igen.
Opslag hos DK-Hostmaster viser at domænet ER reg til den nye navneserver -
det samme siger den nye udbyder, der også henviser til
http://www.dnsstuff.com/tools/dnsreport.ch?%26domain%3Dwww.slankemakker.dk

Ringede til Dandomain der bekræfter at domænet ER flyttet og Dandomains
supporter fik også den NYE side frem i SIN browser.

Jaja - CLEAR DIN CAHCE mand tænker jeg - og gør det. Hjælper IKKE
Prøv med IPCONFIG/FLUSHDNS tænker jeg - og gør det. Hjælper heller ikke

Prøver både hjemme og på arbejdet - måske noget i opkoblingens cache?
Hjælper heller ikke.

Prøver på en helt anden computer her på arbdejdet (der aldrig har besøgt den
hjemmeside før her ) - hjælper heller ikke.

Hvad kan der være galt og hvad kan jeg gøre ved det?
Kan det være at BÅDE Fullrate (hjemme) og TDC (på arbejdet) begge to
samtidig ikke kan "resolve" www.slankemakker.dk til de rigtige navneservere?

Idéer?

Tak
Finn

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 08-06-07 09:41

Finn Christensen skrev:

>Hvis jeg besøger www.slankemakker.dk

Jeg får en joomla installations side frem på det domæne

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Ukendt

Dato : 08-06-07 12:22

"Ivan V. Klattrup" <ivan.klattrup@gmail.com> skrev i meddelelsen
> Jeg får en joomla installations side frem på det domæne
>
> --
> Ivan V. Klattrup

Det er jo det - virker som om "ude i verden", at det virker.... det må være
noget omkring min/vores maskiner/routere der ikke får clearet et eller
andet?

Finn

Fra : Lars Christensen

Dato : 08-06-07 12:45

On Fri, 8 Jun 2007 13:22:10 +0200, "Finn Christensen"
<finnSNABELKATwebhuset.dk> wrote:

> [...]
>noget omkring min/vores maskiner/routere der ikke får clearet et eller

Har du prøvet at lave en dns flush?
http://www.tech-faq.com/flush-dns.shtml

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 08-06-07 12:34

Finn Christensen skrev:

>Kan det være at BÅDE Fullrate (hjemme) og TDC (på arbejdet) begge to
>samtidig ikke kan "resolve" www.slankemakker.dk til de rigtige
>navneservere?

Jeg bruger forresten webspeeds navneservere (TDC)

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Ukendt

Dato : 08-06-07 12:58

hehe, ja det har jeg.... - som jeg skrev i oprindeligt indlæg...::

***** Prøv med IPCONFIG/FLUSHDNS tænker jeg - og gør det. Hjælper heller
ikke *****

Har talt med DK hostmaster nu og de mener at det er fordi der er en flok
udbydere der ikke har har fået clearet navneservere ordentligt endnu. Nogle
af dem står åbenbart stadig med at have domænenavnet på ns3.dandomain.dk
Dandomain siger det ikke er tilfældet og at DK hostmasters cache trænger til
at blive clearet når de kan se det - og jeg må bare pænrt vente indtil
internettet er opdateret *GGG*

Finn

Fra : Peter Brodersen

Dato : 09-06-07 00:01

On Fri, 8 Jun 2007 13:57:43 +0200, "Finn Christensen"
<finnSNABELKATwebhuset.dk> wrote:

>hehe, ja det har jeg.... - som jeg skrev i oprindeligt indlæg...::
>

>***** Prøv med IPCONFIG/FLUSHDNS tænker jeg - og gør det. Hjælper heller
>ikke *****

/FLUSHDNS er bare din egen maskines lokale cache. Det gør ikke noget
ved udbyderens dns-cache.

(i parentes: jeg arbejder lidt på en webting med distribuerede
DNS-opslag, så man kan slå en adresse op hos en række forskellige
udbydere, via kunder på de forskellige udbyderes netværk. Jeg håber at
det kan afklare aktuelle forskelle, omend det reelt sjældent er
udbydernes skyld)
--
- Peter Brodersen
Kendt fra Internet