nokia 1100?
Fra : bj

Dato : 07-06-07 21:57

Jeg kan ikke finde ud af at slå mobilsvar fra på denne model, har ikke
manualen.

kan nogen hjælpe?

mvh.
bjarne

Fra : michael

Dato : 07-06-07 22:30

Du finder blandt andet brugervejledningen her:
http://www.nokia.dk/support/phones/1100/

/michael

Fra : bj

Dato : 09-06-07 21:07

"michael" <michaelsemail@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Du finder blandt andet brugervejledningen her:
> http://www.nokia.dk/support/phones/1100/
>
> /michael

tak for det,

bj

Fra : Jean

Dato : 10-06-07 11:49

bj skrev:
> Jeg kan ikke finde ud af at slå mobilsvar fra på denne model, har ikke
> manualen.

Hej!

Hvis du vil slå beskedsvar helt fra, så kan du gøre dette på alle
terminaler:
##002#

Mvh Jean.