Cagiva elefant
Fra : Brian Lænø

Dato : 07-06-07 18:21

Hejsa

Er der stadig nogle Cagiva Elefant ejere herinde?

Jeg ligger inde med nogle dele til en 750 fra 87- 88, som jeg vil forære væk ved afhentning på Djursland.
Det drejer sig om nogle fælge 2 bag og 1 for, godt michelin desert på det en baghjul, nedslidt på for (tå / hæl slidt).
Nogle forrør, en hjemmelavet lydpotte (larmer), et sæde og lidt andre stumper.
Nogen der er intresseret?

--
Brian

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 07-06-07 18:24

> [...]
> en baghjul, nedslidt på for (tå / hæl slidt).
> Nogle forrør, en hjemmelavet lydpotte (larmer), et sæde og lidt andre

Hej Brian

Prøv at spørg på www.tenere.dk Der er der helt sikkert nogen der er
interesseret.

--
Jens Jacob Bager Jensen
CBR600F '98, TS250 '82, NX650 '90

Fra : Steen Gruby

Dato : 07-06-07 21:50

On Thu, 7 Jun 2007 19:21:00 +0200, "Brian Lænø"
<brian-la@post2.tele.dk> wrote:

Hej Brian.

> [...]
>Nogle forrør, en hjemmelavet lydpotte (larmer), et sæde og lidt andre stumper.

Jeg vil gerne på vejne af mine tre hårdt ramte pøllefantejere Hekto,
Otto og Flemming sætte mig på "rovet" hvis jeg må.
De kører alle tre Cagiva Højben 750 fra omkring den årgang, og er i
konstant reservedelsunderskud - Forstå det hvem der kan
Hvis det er OK finder vi en afhentningsseance.

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Brian Lænø

Dato : 08-06-07 05:01

Hej Steen

Jeg reserverer delene til jer.

Skriv til mig privat for at aftale afhentningstidspunkt.

--
Brian

Fra : Steen Gruby

Dato : 08-06-07 16:45

On Fri, 8 Jun 2007 06:00:42 +0200, "Brian Lænø"
<brian-la@post2.tele.dk> wrote:

Hej Brian.

>Skriv til mig privat for at aftale afhentningstidspunkt.

Mange tak.
Det gør jeg.

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Hekto

Dato : 08-06-07 08:45

Steen Gruby presented the following explanation :
> [...]
> konstant reservedelsunderskud - Forstå det hvem der kan
> Hvis det er OK finder vi en afhentningsseance.

Tak!

Dags dato triller de to af pøller'ne til Assen,
så helt galt kan det jo ikke være med
pålideligheden! Men - det hører vi garanteret
mere om de kommende dage!

Vigtigt er det at pøllefantstumper ikke går til
spilde! Det er jo sådan en slags ur-Multistrada!

--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650

Fra : Steen Gruby

Dato : 08-06-07 16:44

On Fri, 08 Jun 2007 09:44:57 +0200, Hekto <urxgb@urxgb.qxROT13> wrote:

Nå så det tror du Hekto.

>Dags dato triller de to af pøller'ne til Assen,
>så helt galt kan det jo ikke være med
>pålideligheden! Men - det hører vi garanteret
>mere om de kommende dage!

Jeg har aftalt med SOS hvor de læsser dem af til reperation når de en
gang om måneder kommer tilbage

>Vigtigt er det at pøllefantstumper ikke går til
>spilde! Det er jo sådan en slags ur-Multistrada!

NU ved jeg hvorfor Multistrada ser så kikset ud.
Dens UR-Vater har skylden.

Se verden fra første sal - Kør Cagiva Elephant.

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Hekto

Dato : 08-06-07 23:52

On Fri, 08 Jun 2007 17:44:04 +0200, Steen Gruby wrote:

> Jeg har aftalt med SOS hvor de læsser dem af til reperation når de en gang
> om måneder kommer tilbage

> NU ved jeg hvorfor Multistrada ser så kikset ud. Dens UR-Vater har
> skylden.

Indrøm det nu bare Steen ... du har droppet pøllefanterne fordi du ikke
kan nå ned!

--
/Hekto