Livet er uretfærdigt!
Fra : Henrik Davidsen

Dato : 07-06-07 18:16

I dag har jeg lige skrevet under på en slutseddel på en Honda CBR 1100 XX
Super Blackbird fra 2000. Den har gået 24.000 km, og er ny-serviceret, har
nyt bagdæk - og står generelt som sprit ny.

Og hvori består så livets uretfærdighed? Jo, jeg får den først på mandag :'(

/Sjang
Der nu glæder sig sindsygt til mandag!

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 07-06-07 18:43

"Henrik Davidsen" <none@none.dk> writes:

> [...]
> nyt bagdæk - og står generelt som sprit ny.
>
> Og hvori består så livets uretfærdighed? Jo, jeg får den først på mandag :'(

Til gengæld er det [livet] korrupt

Kai
--
Kai Harrekilde-Petersen DoD DMCN PMC MCTC d.f.m oldermand
Yamaha YZF-R1 '03 (blå/sort) Yamaha YZF-R6 Polini 911DB 6.2hp (hvid)

Fra : Martin Wittrock

Dato : 07-06-07 18:48

> Og hvori består så livets uretfærdighed? Jo, jeg får den først på mandag
> :'(

Hvor er det altså synd for dig :)

Fra : Skovge

Dato : 07-06-07 20:37

"Martin Wittrock" <martin-is-afraid-of-sp@m.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor er det altså synd for dig :)

AK - din stakkel..................nu blev jeg så ked af det på dine vegne,
at jeg straks vil gå ud og starte frøen op og køre en god aftentur!

//------------------//
Skovge
Kawazaki ZX7R
Cup Edition nr. 154
//------------------//

Fra : Thomas Jensen

Dato : 07-06-07 20:36

> Og hvori består så livets uretfærdighed? Jo, jeg får den først på mandag
> :'(

det er ikke nemt, men færger skal jo først søsættes
Tillykke med den

Thomas Jensen
Kawasaki ZX9R ´98 & DT125 ´88
http://dfmc.dk/?id=11
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=3099

Fra : Johnni Løje

Dato : 07-06-07 21:36

On Thu, 07 Jun 2007 19:15:33 +0200, Henrik Davidsen wrote:

> [...]
> nyt bagdæk - og står generelt som sprit ny.
>
> Og hvori består så livets uretfærdighed? Jo, jeg får den først på mandag :'(

Tillykke med den! til tros for at jeg nu skal høre på dit klynkeri resten
af weekenden

--
/Johnni http://dfmc.dk/?id=604

Fra : Steen Gruby

Dato : 07-06-07 21:54

On Thu, 7 Jun 2007 19:15:33 +0200, "Henrik Davidsen" <none@none.dk>
wrote:

Hej Henrik.

>Og hvori består så livets uretfærdighed? Jo, jeg får den først på mandag :'(

Te' løkk' allivervel.
Og for lige at tilføje såret 1 Kg salt: Har du set vejrmeldingen?

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Henrik Davidsen

Dato : 08-06-07 06:37

> Te' løkk' allivervel.
> Og for lige at tilføje såret 1 Kg salt: Har du set vejrmeldingen?

Ja det har jeg :( Det eneste logiske at gøre er, at drikke sig i hegnet i
aften, så hele dagen i morgen forsvinder med tømmermænd. Så er der kun
søndag tilbage ;)

/Sjang

Fra : Jon&Ann-Rikka

Dato : 08-06-07 14:11

Snøft..

Sidder her og føler mig totalt amputeret, med den akutte mangel på MC. Her i
de varme dage har jeg siddet og svedet inde i Punto'en og kigget totalt grøn
af misundelse på alle de MC-ister der flagre rundt omkring..

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Fra : Thomas Jensen

Dato : 09-06-07 07:41

> Sidder her og føler mig totalt amputeret, med den akutte mangel på MC. Her
> de varme dage har jeg siddet og svedet inde i Punto'en og kigget totalt
> grøn af misundelse på alle de MC-ister der flagre rundt omkring..

kom nu Jon, en lille DTér kan der vel blive til
Den kan faktisk være ret sjov.

Fra : Torben Scheel

Dato : 09-06-07 07:43

Jon&Ann-Rikka wrote:
> [...]
> de varme dage har jeg siddet og svedet inde i Punto'en og kigget totalt grøn
> af misundelse på alle de MC-ister der flagre rundt omkring..

Plejer du at topposte? Hmm. Bilismen har skadet dig på sjælen. Nå,
hjælpen er nær - vil du købe en CB450S
http://www.dfmc.dk/gallerypicture.asp?id=15809&m=full eller en FJ1100
http://www.dfmc.dk/gallerypicture.asp?id=9909&m=full ?

--
vh
Torben - MC-pusher

Fra : Thomas Jensen

Dato : 09-06-07 07:49

eller en FJ1100
> http://www.dfmc.dk/gallerypicture.asp?id=9909&m=full ?

den mangler da en sneplov den der

Fra : Ukendt

Dato : 09-06-07 09:05

On Sat, 9 Jun 2007 08:49:12 +0200, Thomas Jensen wrote:

> den mangler da en sneplov den der

Orla Pedersen
http://home20.inet.tele.dk/tfv/bmw
http://home20.inet.tele.dk/tfv/vtr

Fra : Torben Scheel

Dato : 09-06-07 21:10

Thomas Jensen wrote:
> eller en FJ1100
>>
> den mangler da en sneplov den der

Smag og behag - den ligger i garagen - i 2 stykker - stadig rød.

--
vh
Torben

Fra : Ukendt

Dato : 09-06-07 09:05

On Sat, 09 Jun 2007 08:43:08 +0200, Torben Scheel wrote:

> Nå, hjælpen er nær - vil du købe en CB450S

http://www.dfmc.dk/gallerypicture.asp?id=15806&m=full Huh ?! Den vinkel på
centralstøtteben er da uhyggelig

I øvrigt rart at se, at græsset også gror på Sjælland

Fra : Torben Scheel

Dato : 09-06-07 21:13

Orla Pedersen wrote:

> http://www.dfmc.dk/gallerypicture.asp?id=15806&m=full Huh ?! Den vinkel på
> centralstøtteben er da uhyggelig

Nu du siger det - jeg har ikke bemærket at den virker ustabil - men det
skal da checkes. Tak for hintet.

> I øvrigt rart at se, at græsset også gror på Sjælland

La' det gro - jeg har et liv der skal leves

--
vh
Torben

Fra : Torben Scheel

Dato : 11-06-07 07:30

Torben Scheel wrote:

> Nu du siger det - jeg har ikke bemærket at den virker ustabil - men det
> skal da checkes. Tak for hintet.

Den står sikkert nok - øverste del af centralbenet bukker tilbage.
Pivot'en er vel ~3 cm bag fødderne når den er parkeret.

--
vh
Torben

Fra : Orla Pedersen

Dato : 11-06-07 09:23

Torben Scheel wrote:

> Den står sikkert nok - øverste del af centralbenet bukker tilbage.
> Pivot'en er vel ~3 cm bag fødderne når den er parkeret.

Aha, godtnokså

Orla

Fra : Jon&Ann-Rikka

Dato : 09-06-07 11:07

> Plejer du at topposte? Hmm. Bilismen har skadet dig på sjælen. Nå, hjælpen
> [...]
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Torben... Er vist bare for meget væk fra denne gruppe ;-/

Kæresten har lovet os en ny brugt på et tidspunkt, men lige pt er der et
bryllyp/barnedåb ( hvis alt går vel ) som trækker godt i økonomien. Terminen
er i øvrigt sat til om 3 uger, så det er MEGET tæt på
Jeg spurgte hende igår, om ikke vi skulle sælge hendes læderdragt, svaret
faldt prompte, at det kunme det slet ikke blive tale om

Thomas. ja.. en DT'er ville være fint, meeen vil nu hellere vente lidt og så
få noget der er lidt tættere på det vi gerne vil have. Vi har jo indset at
de første år bliver der ikke så meget langturskørsel, eller
fler-personerskørsel, så vil måske sadle op på en GS500 og starte på. Senere
kan man jo skifte til noget lidt større en VFR 750 f.eks. Vifferen er
faktisk en af de maskiner jeg godt kunne tænke mig, men den skal være med de
tandhjuls-drevne knaster.

Jeg kom til at tænke på om det er unormalt at have drømme om MC'er ?? drømte
herforleden at jeg fik en prøve tur på en sprit ny 07 GSX-R 1000 som jeg
valgte modus B på damn.. totalt silly tror vist jeg går ned med
stress og tynds**d hvis jeg ikke kommer i sadlen

--
Jon Larsen & Ann-Rikka Olsen.
Forældre til englebarnet Tika, født 18/3-06, R.I.P

Fra : Henrik Davidsen

Dato : 09-06-07 11:49

> ... damn.. totalt silly tror vist jeg går ned med stress og tynds**d
> hvis jeg ikke kommer i sadlen

Haha, dejlige billeder jeg fik der :D

/Sjang

Fra : Jon&Ann-Rikka

Dato : 09-06-07 19:13

> Haha, dejlige billeder jeg fik der :D
>
> /Sjang

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

He he.. har først lige set den minder lødige dobbeltbetydning af mit budskab

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 12-06-07 05:22

Jon&Ann-Rikka skrev:
> "Torben Scheel" <torben_scheel@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg kom til at tænke på om det er unormalt at have drømme om MC'er ??

Næ det gør jeg da tit

--
Dun@nt
1K, SFau-R, White Gold

Fra : Anders Majland

Dato : 10-06-07 18:07

> Sidder her og føler mig totalt amputeret, med den akutte mangel på MC. Her
> de varme dage har jeg siddet og svedet inde i Punto'en og kigget totalt
> grøn af misundelse på alle de MC-ister der flagre rundt omkring..

Idag har der været for varmt at være mc'ist - ihvertfald for mig da jeg har
påført mig det normale sikkerhedsudstyr ... Da jeg kørte hjemmefra i
torsdags burde jeg have medbragt brynje og crosshjelm istedet for vandtæt
rukka ...

/A

Fra : Henrik Davidsen

Dato : 10-06-07 18:39

> Idag har der været for varmt at være mc'ist - ihvertfald for mig da jeg
> har
> påført mig det normale sikkerhedsudstyr ...

Jeg kører også altid i fuld forklædning, dvs støvler, textil bukser, jakke,
rygskjold, hjelm og handsker. Og ja, det er varmt, men alligevel har jeg
siddet i sadlen i godt 2 timer i dag... skulle lige tage ordentlig afsked
med CB'eren.

Kom mandag, kom glad :D

/Sjang

Fra : Anders Majland

Dato : 10-06-07 21:50

> Jeg kører også altid i fuld forklædning, dvs støvler, textil bukser,
> jakke, rygskjold, hjelm og handsker. Og ja, det er varmt, men alligevel
> har jeg siddet i sadlen i godt 2 timer i dag...

Læs lige midt indlæg igen - jeg savnede noget andet sikkedsudstyr, ikke at
gå på kompromis med sikkerheden ...

En crossbrynje og en crosshjem ville imho endda være sikrere i det her
vejr - Altså det er nemmere at bevare koncentrationen når man ikke er ved at
koge over. Jeg er idag kørt Gilleleje til Møldrup via hundested-rørvig og
odden-ebeltoft. Grunden til at jeg tog færgerne selvom de ikke passede ret
godt med mit rejsetidspunkt var at jeg ikke troede på at jeg ville kunne
bevare koncentrationen i varmen i 3,5 til 4 timer ved en tur over fyn.

På de små veje i nordsjælland med hastigheder u)nder 80 knep det gevaldigt
med kølingen. Det blev lidt bedre ud mod odden og fra ebeltoft og hjem var
det muligt at blive blæst ordenligt igennem (På molsliniens færge var det
også ganske behageligt at stå i blæsten ved ~60km/t og få luftørret shorts
og tshirt inden jeg kravede i uniformen igen...

/A

Fra : Henrik Davidsen

Dato : 11-06-07 07:11

> Læs lige midt indlæg igen - jeg savnede noget andet sikkedsudstyr, ikke at
> gå på kompromis med sikkerheden ...

Ja okay, fair enough :)

/Sjang

Fra : Ukendt

Dato : 08-06-07 15:01

On Thu, 7 Jun 2007 19:15:33 +0200, Henrik Davidsen wrote:

> I dag har jeg lige skrevet under på en slutseddel på en Honda CBR 1100 XX
> Super Blackbird fra 2000. Den har gået 24.000 km, og er ny-serviceret, har
> nyt bagdæk - og står generelt som sprit ny.

Tillykke da

> Og hvori består så livets uretfærdighed? Jo, jeg får den først på mandag :'(

Livet er fuld af uretfærdighed, som Du selv nævner, drik dig midt over i
ventetiden

Fra : Jes Vestervang

Dato : 11-06-07 22:53

"Jon&Ann-Rikka" <jonslarsen@FJERNMIGstofanet.dk> writes:

> Jeg kom til at tænke på om det er unormalt at have drømme om MC'er ??

Nope De mest bemærkelsesværdige har været et par hvor jeg vågnede
forskrækket pga. en forhjulsblokade (med højre hånd klemt sammen)
--
mvh Jes Vestervang (der nok ikke er helt rask @ SV1000S & DT125R

Fra : Jes Vestervang

Dato : 12-06-07 22:09

"Jens Jacob Bager Jensen" <bager@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> writes:

> Hellere det end den drøm jeg havde i går. Der drømte jeg skulle giftes igen
> og vi var ude og se på bryllupskage! Den blev også dyr denne gang.

Yikes, jeg har godt hørt lidt om hvad sådan nogle kan koste. En
forhjulsblokade kan man tit redde sig ud af, bryllupskager er værre

> Med 1 måneds bryllupsdag
> Jens Jacob Bager Jensen

Tillykke med det. Jeg havde også lige månedsdag for SV-ejerskabet
igår
--
mvh Jes Vestervang @ SV1000S & DT125R