Kan I anbefale en (billig) revisor?
Fra : Ukendt

Dato : 07-06-07 08:10

Hejsa.

Jeg leder efter en revisor der kan tage sig af momsafregning, afskrivninger, fradrag og videre i den dur for mit mindre enmandsvirksomhed.

Bilagene vil v‘re begr‘nset til noget indt‘gt /udgift hver m†ned og ellers er det prim‘re bare at min selvangivelse bliver korrekt ordnet, s† jeg hverken f†r skattesm‘k eller g†r glip af fradrag. Derfor vil jeg helst have en uddannet til at ordne det

Det kan vel ikke tage meget mere end en times tid eller to pr. m†ned ? eller hvad mener I?

Mange glade sommerhilsner
Michael

Fra : Rane

Dato : 07-06-07 09:59

On 07 Jun 2007 07:10:26 GMT, Michael L. Toft wrote:

> [...]
>
>Det kan vel ikke tage meget mere end en times tid eller to pr. m†ned ? eller hvad mener I?

Jeg kigger lige med her, for er i samme situation. Dog har jeg fået
lavet et genialt regneark der bla. beregner moms - så der ved jeg
præcis hvor meget moms jeg skal have/betale hvert kvartal. Så den del
kan jeg i hvert fald spare ved en revisor.

Ellers er det vel bare at mærke/gemme bilag og så bogfører du vel selv
udgift/indtægt hver måned? (det gør mit regneark nemt og hurtigt)

Så man kunne egentlig "nøjes" med at få en revisor til at kigge på
afskrivninger, fradrag og selvangivelsen/årsregnskabet når den tid
kommer.

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 07-06-07 13:50

Rane wrote:

> Så man kunne egentlig "nøjes" med at få en revisor til at kigge på
> afskrivninger, fradrag og selvangivelsen/årsregnskabet når den tid
> kommer.

Det ville være gevaldig meget nemmere at hjælpe Jer begge to hvis I lige
fortalte hvor i landet I befinder Jer.

Ebbe

Fra : Finn

Dato : 07-06-07 20:17

> [...]
> præcis hvor meget moms jeg skal have/betale hvert kvartal. Så den del
> kan jeg i hvert fald spare ved en revisor.

må vi andre "se" det regneark *s*

mvh
Finn

Fra : Karsten H.

Dato : 07-06-07 22:29

Michael L. Toft wrote:
> [...]
> helst have en uddannet til at ordne det
>
> Det kan vel ikke tage meget mere end en times tid eller to pr. m?ned ?

Det er vist ikke meningen at anbefale den ene frem for den anden. Se i de
gule sider og spørg et par steder i dit område - evt i en anden kommune,
hvor de naturligvis skal have et grundlag at gå ud fra. Jeg går ud fra, at
der er forskel på Hr. Møller og en pølsevogn.
Karsten H. (7870)
Vil du med rette have ry som lærd,
så søg det lette - og gør det svært. (Piet Hein)

Fra : Second Account

Dato : 21-08-07 19:23

<Michael L. Toft> skrev i en meddelelse
> [...]
> have en uddannet til at ordne det
>
> Det kan vel ikke tage meget mere end en times tid eller to pr. m?ned ?

Hej Michael

Var det ikke noget med en freelance bogholder i stedet.
Vi ordner det samme for enkeltmansejede firmaet og er væstenlig billigere på
timebasis.

Se evt. mere på www.secondaccount.dk

Mvh

Pernille

Second Account

Freelance Bogholderi & Administration

Fra : Anne Dahlin

Dato : 15-10-07 11:44

Hej Michael,

Kig forbi på www.revisormaegleren.dk - jeg tror vi kan hjælpe dig med
at finde præcis den revisor der passer til din virksomhed.
Med venlig hilsen
Anne Dahlin

dahlin(at)revisormaegleren.dk

Second Account kom med følgende:

Fra : Elmand

Dato : 15-10-07 23:45

"Anne Dahlin" <dahlinanne@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Kig forbi på www.revisormaegleren.dk - jeg tror vi kan hjælpe dig med at
> finde præcis den revisor der passer til din virksomhed.

At svarer 5 uger efter virker ikke særlig seriøst af forsikringsmæglerne. Er
I lige så hurtige til at finde en egnet revisor ??-

Og slet ikke når de ikke kan finde ud af at svarer korrekt i usenet.- her
skrives der
nemlig under indlægget.

Med venlig hilsen
ESPERSEN El & Antenne

Fra : Anne Dahlin

Dato : 17-10-07 11:01

Elmand frembragte:
> [...]
> I lige så hurtige til at finde en egnet revisor ??-
>
> Og slet ikke når de ikke kan finde ud af at svarer korrekt i usenet.- her

Jamen dog... først lad mig undskylde min uvidenhed om hvordan man
bruger usenet, hvad der undrer mig er dog, at du i samme moment håner
den virksomhed jeg er ansat i ?
Et venligt vink om hvordan jeg skulle ha gebærdet mig, ville nok havde
været på sin plads ?
At svare på et 5 uger gammelt indlæg, ved jeg ikke om jeg synes er
'useriøst', jeg havde ikke set forummet før og dermed heller ikke
indlægget.
Så vidt jeg kunne læse mig frem til var der ingen der havde svaret
manden på hans forespørgsel, derfor mit svar.

Hvad er deadline for at besvare indlæg og hvor kan jeg læse mere herom
?

Da jeg øjensynligt har trådt nogen over tæerne her, vil jeg ikke
kommentere mere om hverken virksomheden eller din måde at byde
velkommen på.
Blot ønske alle en god dag og god jagt på de næste som skulle forvilde
sig herind.

Med venlig hilsen
Anne Dahlin
www.revisormaegleren.dk

Fra : Kim

Dato : 17-10-07 12:25

On Wed, 17 Oct 2007 12:01:22 +0200, Anne Dahlin <dahlinanne@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>den virksomhed jeg er ansat i ?
>Et venligt vink om hvordan jeg skulle ha gebærdet mig, ville nok havde

Der er ingen deadline.

Du kan læse mere om usenet her : www.usenet.dk

--
Kim

Fra : Anne Dahlin

Dato : 17-10-07 13:08

Kim skrev:

> Der er ingen deadline.

> Du kan læse mere om usenet her : www.usenet.dk

Tak for hjælpen, Kim.

mvh
Anne Dahlin

Fra : Carsten Riis

Dato : 16-10-07 18:53

Anne Dahlin skrev den 15-10-2007 12:44:
> Hej Michael,
>
> Kig forbi på www.dddddd.dk - jeg tror vi kan hjælpe dig med at
> finde præcis den revisor der passer til din virksomhed.

Og hvad skal I så have for den serviceydelse.

svar venligst i dk.marked.kommercielt.

dk.erhverv er nemlig en debatgruppe og ikke nogen markedsplads

--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til