MS Windows
briani 27239
Vista-MediaPlayer: Fejlkode: 1072885317 (a~
Fra : stofanews

Dato : 07-06-07 15:56

Hej...

Jeg får denne fejlmeddelelse hver gang jeg forsøger med dr.dk's nettv og nu
senest også på dr.dk/update.

Googling på fejlkoden giver ikke noget brugbart.
Jeg har forespurgt hos DR - de har i første omgang svaret, at deres tests på
Vista med MP11 ikke har givet anledning til problemer.

Jeg har fulgt de råd, som man kan læse på DRs hjælpesider for nettv og
netradio, men er ikke kommet videre.

Mange steder får man det råd at geninstallere MP, men det synes ikke at være
muligt på min Vista Home Premium (med alle opdateringer installeret og jeg
har ikke været inde og pille i nogle indstillinger).

Jeg kan sagtens bruge de direkte links, som bruges til netradioen på
http://www.dr.dk/netradio/wmp.asp

og til nettv på

http://www.dr.dk/tv/drdktv.asp

MP starter uden problemer på disse links.

Er der mon nogen der har en ide til en mulig løsning?

vh
Claus-aalborg

Fra : Jesper Wind

Dato : 08-06-07 21:29

Jeg har nøjagtig samme problem ifm. MediaPlayer 11.0 til XP. Dog synes
problemet hos mig at være generelt, idet jeg ikke kan connecte/afspille
nogen form for TV/radio (incl. de links som du anfører). Hvilket ikke
tidligere har voldt problemer.

Vil en geninstallation under XP mon give de samme problemer som du nævner
under Vista?

Mvh.
Jesper

Fra : stofanews

Dato : 10-06-07 15:54

"Jesper Wind" <jww@mail.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> tidligere har voldt problemer.
>
> Vil en geninstallation under XP mon give de samme problemer som du nævner

Flere steder fremgår, at en geninstallering af Media Player hjælper.

Jeg har også en maskine med XP Pro - her fungerer alt som det skal.

Jeg har desværre ikke yderligere på sagen i øjeblikket.

/claus-aalborg

Fra : Mads Strømgaard Ehle~

Dato : 27-06-07 00:48

har oss samme fejl.. får fejlkode 1072885317

Og når jeg åbner de dirkekte links får jeg følgende besked:

Windows Media Player cannot play the file because the specified
protocol is not supported. If you typed a URL in the Open URL dialog
box, try using a different transport protocol (for example, "http:" or
"rtsp:").