MS Windows
briani 27239
Windows Explorer crashed
Fra : Blur

Dato : 06-06-07 22:55

Hej gruppen,

Har I nogen ideer om hvorfor Windows Explorer crasher når jeg prøver at
kopiere/flytte filer og lave nye mapper? Jeg bruger winXP Pro SP2 med alle
opdateringerne.

Mvh, Blur

Fra : Mads

Dato : 06-06-07 23:13

On Wed, 6 Jun 2007 23:54:43 +0200, "Blur" <ghettoftw@gmail.com> wrote:

> [...]
>kopiere/flytte filer og lave nye mapper? Jeg bruger winXP Pro SP2 med alle

Prøv om du kan indsnævre problemet til en bestemt filtype.
F.eks. ved at prøve at flytte en mappe med video, mp3 eller
andet.
I mit tilfælde crashede Explorer hver gang jeg kom i nærheden
af en mp3 fil. Jeg fandt denne side :
http://www.bleepingcomputer.com/forums/lofiversion/index.php/t42868.html
og tippet nederst på siden løste mit problem.

Men pas på. for man kan også lave ulykker ved at
rode i registreringsdatabasen. Så lav en backup af
den inden du piller. Så kan du altid læse den ind igen.

mvh Mads

Fra : Blur

Dato : 07-06-07 10:24

Hej Mads,

Tak for dit svar. Jeg har fundet ud af, at et eller andet program har lavet
ged i min registry database. Problemet er fixet.

Vh, Blur