Bittorrent, hvorlænge bliver det ved?
Fra : Martin Schultz

Dato : 06-06-07 17:38

Hejsa

Jeg sad i formiddages og downloadede den nyeste ubuntu via bittorrent. Jeg lukkede min
klient ca kl 12 men jeg kan se i min log at der stadig (18:30) er klienter der prøver at
kontakte min bittorrent klient.

Jeg synes det er list vildt. Kan det virkeligt passe at protokollen siger de bør fungere
sådan eller er det defekte klienter?

Martin
--
Besøg http://poltek.blogspot.com hvor jeg skriver om politiske
og tekniske nyheder!

Fra : Thomas S. Iversen

Dato : 06-06-07 18:38

Martin Schultz <news2005@adsltips.invalid> skrev 2007-06-06:
> [...]
> klient ca kl 12 men jeg kan se i min log at der stadig (18:30) er klienter der prøver at

Du ryger på en announce list over peers og der er du så indtil det
hele dør ud. Jeg ved ikke hvor ofte det bliver refreshet, men det er
da ikke utænkeligt at en af de klienter du har delt med har dig på
listen og sålænge han er aktiv vil der komme forsøg med jævne mellemrum

Thomas
--
Hey! It compiles! Ship it!

Fra : NoOne

Dato : 06-06-07 20:56

On 06 Jun 2007 17:38:23 GMT, "Thomas S. Iversen"
<zensonic@zensonic.dk> wrote:

> [...]
>da ikke utænkeligt at en af de klienter du har delt med har dig på
>listen og sålænge han er aktiv vil der komme forsøg med jævne mellemrum

..... tja det var interessant ... prøv at spørge på piratgruppens forum
:)

.... http://piratgruppen.org/forum/

RaZoR :)

Fra : Mads

Dato : 06-06-07 22:01

On Wed, 06 Jun 2007 21:56:01 +0200, NoOne <mail.test.dk@> wrote:

>.... tja det var interessant ... prøv at spørge på piratgruppens forum
>:)
HALLO!, vi taler om at downloade Ubuntu. En gratis og
frit tilgængelig Linux version. Det har intet med piratsoftware
at gøre din klaphat.

Fere libenter homines id quod volunt credunt

Fra : Lars Kristensen

Dato : 06-06-07 22:36

Mads wrote:

> HALLO!, vi taler om at downloade Ubuntu. En gratis og
> frit tilgængelig Linux version. Det har intet med piratsoftware
> at gøre din klaphat.

Mads, prøv lige at snuppe en kold bajer og køl lidt ned. Og læs så lige
svaret igen.

Der er ingen der har påstået at det var pirateri at downloade Ubuntu
vha. BitTorrent. Der bliver henvist til et site hvor der formentlig
sidder en del personer der har et indgående kendskab til hvordan
BitTorrent virker og måske har det spørgsmål været endda været besvaret
i deres forum.

- Lars

Fra : NoOne

Dato : 07-06-07 10:09

On Wed, 06 Jun 2007 23:36:15 +0200, Lars Kristensen <spam@acdc.dk>
wrote:

>Mads, prøv lige at snuppe en kold bajer og køl lidt ned. Og læs så lige
>svaret igen.

...... ja vi snakker om "teknikken" bag BitTorrent .... ikke
piratkopiering !!!! ... på overfor nævnte forum forum sidder der mange
som har styr på teknikken bag BT ... det var bare det ...

så der for ....

1. Læs spørgsmålet og (prøv og) forstå svaret.
2. Få et liv.

LOOOOL

RaZoR :)