Hente data ud fra mysql db, hvordan ?
Fra : Christian Jørgensen

Dato : 07-06-07 12:57

Hej.

Inde på min hjemmeside ( http://chrlogin.frac.dk ), skal jeg have
lavet det sådan at når en bruger er logget ind, så kan han/hun se
sine oplysninger. Siderne er lavet i php.

Hvordan laver jeg det ?

//Christian

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Martin

Dato : 07-06-07 14:54

Christian Jørgensen wrote:
> [...]
> lavet det sådan at når en bruger er logget ind, så kan han/hun se
> sine oplysninger. Siderne er lavet i php.

Slap nu af... du har allerede lavet dette spørgsmål 1 gang.
Prøv at læse nogle tutorials på nettet - google er skøn ikk

Hvordan man opbygger et afstemningssystem
<http://www.melonfire.com/community/columns/trog/article.php?id=269>
Så får du lidt den basale viden om hvordan man tilgår databasen

Fra : Christian Jørgensen

Dato : 07-06-07 16:44

Martin wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.php:

> Slap nu af... du har allerede lavet dette spørgsmål 1 gang.
Ja, men i svarer jo ikke ?
> Prøv at læse nogle tutorials på nettet - google er skøn ikk
Har jeg gjort, men kan jo ikke finde noget, derfor jeg spørger her ?

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 07-06-07 20:24

Christian Jørgensen wrote:

> Ja, men i svarer jo ikke ?
> Har jeg gjort, men kan jo ikke finde noget, derfor jeg spørger her ?

Måske fordi du er meget lidt specifik.

Læs nogle tutorials omkring php og mysql. Når du har det må du have
nogle mere specifikke spørgsmål omkring hvad du ikke forstår.

Det du gør svarer lidt til hvis jeg i dk.forbruger skrev "Hej, jeg går
gæster. De skal spise ved mit spisebord. Hvordan gør jeg?"

--
Johan Holst Nielsen
Freelance PHP Developer - http://phpgeek.dk

Fra : Simon [2610]

Dato : 07-06-07 22:27

> Hvordan laver jeg det ?

Hej,
Der er et tutorial her der ser ud til at dække både indsættelse og hentning
af data, jeg bladrede det lige hurtigt igennem.. det var det øverst hit på
google da jeg søgte på "php mysql tutorial".

http://www.freewebmasterhelp.com/tutorials/phpmysql/1

God fornøjelse!
mvh.Simon

Fra : Christian Jørgensen

Dato : 08-06-07 14:04

Simon [2610] wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.php:

> [...]
> af data, jeg bladrede det lige hurtigt igennem.. det var det øverst hit på
> google da jeg søgte på "php mysql tutorial".

Tak !

Det er fedt at der er nogen, som hjælper.

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 10-06-07 10:21

Christian Jørgensen wrote:

> Tak !
>
> Det er fedt at der er nogen, som hjælper.

Næste gang kunne du måske søge på google det inden ;) hvis en simpel
googlesøgning virkelig er så megen hjælp til.

mvh
johan