Side 'virker' kun med Internet Explorer - ~
Fra : Hans Henrik Hansen

Dato : 07-06-07 18:43

Denne gang er det nogle debatsider på Udenrigsministeriets web-sider, jeg
ikke kan få til at muliggøre login:

Når jeg på (fx.):

http://www.afrika.um.dk/da/servicemenu/Debat/DebatOmEUOgAfrika/
DebatOmEUAfrika.htm?forumid=170

(delt link!)

klikker på 'Nyt indlæg', får jeg - i alt andet end IE - blot et vindue med
teksten 'LOGIN' i øverste venstre hjørne.

Ministeriet hævder, at 'siden virker i andre browsere' - hvad mener I??

(min formodning er, at det - atter - er Java Script, der forårsager
problemerne)

--
med venlig hilsen
Hans

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 07-06-07 19:17

Hans Henrik Hansen skrev:

> klikker på 'Nyt indlæg', får jeg - i alt andet end IE - blot et vindue med
> teksten 'LOGIN' i øverste venstre hjørne.

IE 6, FF 2 og Opera 9.2 virker alle med den side. Jeg får en
loginside med bokse til at skrive i.

--
Bertel

Fra : Hans Henrik Hansen

Dato : 07-06-07 21:37

Bertel Lund Hansen wrote:

> IE 6, FF 2 og Opera 9.2 virker alle med den side. Jeg får en
> loginside med bokse til at skrive i.

Tak for svarene - jeg kan så oplyse, at mine negative resultater har været
med:

Netscape 8.1.3 under Windows XP

Konqueror 3.4.2 (Using KDE 3.4.2 Level "b" SUSE 10.0)

Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; da-DK; rv:1.8.0.10) Gecko/20060911
SUSE/1.5.0.10-0.2 Firefox/1.5.0.10 (Using KDE 3.4.2 Level "b" SUSE 10.0)

, hvor der i alle tilfælde blot vises et vindue med 'LOGIN' - bortset fra
Konqueror, hvor SLET INTET vises!

--
med venlig hilsen
Hans

Fra : Stig Johansen

Dato : 08-06-07 04:59

Hans Henrik Hansen wrote:

> Konqueror 3.4.2 (Using KDE 3.4.2 Level "b" SUSE 10.0)

> , hvor der i alle tilfælde blot vises et vindue med 'LOGIN' - bortset fra
> Konqueror, hvor SLET INTET vises!

Interessant, min Konqueror 3.3.1 viser det samme som Bertel beskriver.
Jeg har dog sat den op til at identificere sig som IE6/XP.

Stig Johansen

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 07-06-07 20:57

Den Thu, 07 Jun 2007 19:43:26 +0200 skrev Hans Henrik Hansen:

> [...]
>
> Ministeriet hævder, at 'siden virker i andre browsere' - hvad mener I??
>
> (min formodning er, at det - atter - er Java Script, der forårsager

Fungerer da fint her - FF på Ubuntu
Karl Erik.

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 08-06-07 09:43

Hans Henrik Hansen wrote:
> [...]

> klikker på 'Nyt indlæg', får jeg - i alt andet end IE - blot et
> vindue med teksten 'LOGIN' i øverste venstre hjørne.

Jeg kommer ind uden logon - sidder med FF2 og IE7 på XP.

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.dk - http://hjemmesideskolen.dk
http://html-faq.dk