Epson Stylus 760
Fra : Thore

Dato : 04-06-07 12:38

En bekendt har en Stylus 760, som er gået død...

Alle LED's blinker lige så snart der kommer strøm til...

Ældre sag, der kan printe på karton (prisskilte), og køre papir/karton
igennem fra bag til front og fejlen gør nok, at det ikke kan betale sig
at reparere (?)

Han har prøvet en af de billige, der godtnok kører papir igennem fra bag
til front, men den kan ikke klare det tykke...

Nogen der har en ide om der findes en printer nu om dage, der kan
håndtere karton? Det er A5 format, og sandsynligvis noget a'la 250-300
gr (målemetoden er vist for et A1-stk.. alm. kopimaskinepapir er 80-90
gr.)

--
Venlig hilsen / Best regards
Thore Sorensen - DK2700 Brønshøj / DK2620 Albertslund

Se min hobbyside: www.RacePhoto.dk

Fra : Thore

Dato : 04-06-07 12:50

On Mon, 04 Jun 2007 13:38:27 +0200, Thore <dinotec@mail.invalid> wrote:

> [...]
>håndtere karton? Det er A5 format, og sandsynligvis noget a'la 250-300
>gr (målemetoden er vist for et A1-stk.. alm. kopimaskinepapir er 80-90

Han pap/karton er A6 format, og et prisskit vejer ca. 4 gr.
Altså er der 64 stk på et A0 (og ikke A1- som jeg skrev).
Det bliver en vægt på ca. 256 gr. Nogen der kender en farve-blækprinter,
der kan klare det?