Harddiskcontroller til Xerox Phaser 6120
Fra : Jesper Poulsen

Dato : 03-06-07 21:49

Greetings!

Hvor finder jeg mon den billigste harddiskcontroller til en Xerox Phaser
6120?
Kan det passe at sådan en skal koste 2700,- med en 20GB disk?

Jesper Poulsen

Fra : Lasse Jensen

Dato : 04-06-07 07:19

Jesper Poulsen wrote:

> Greetings!
>
> Hvor finder jeg mon den billigste harddiskcontroller til en Xerox Phaser
> 6120?

Ã…ben den og se hvordan den ser ud indeni. MÃ¥ske kan du bare smide en IDE
disk i. Eller PCI slot etc.

> Kan det passe at sådan en skal koste 2700,- med en 20GB disk?

Ja. Det er et rimelig lille marked, så det er ikke altid der dukker
uoriginale dele op.

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 04-06-07 08:35

Lasse Jensen wrote:
> Ã…ben den og se hvordan den ser ud indeni. MÃ¥ske kan du bare smide en IDE
> disk i. Eller PCI slot etc.

Der kan hverken sættes PCI eller IDE eller noget andet gængs i,
desværre. Jeg er bange for at det er et proprietært interface.

> Ja. Det er et rimelig lille marked, så det er ikke altid der dukker
> uoriginale dele op.

Tja. Jeg håber lidt på at finde en forhandler der gør i slige ting og
sager...

Jesper Poulsen