Hjælp starter ikke hver gang ????
Fra : Lars & Jane

Dato : 01-06-07 16:59

Fejl beskrivelse: Maskinen starter for det meste hver gang, og kan sagtens
bruges. Men nogle gange vil den ikke starte, og så skal man hive strømmen
helt fra i 5 min, og så virker den igen. ???
Hvad kan være galt ?
Det er en hp pavilion a1000dk
Mvh Lars...

Fra : Karsten Jensen

Dato : 02-06-07 13:39

"Lars & Jane" <ljgk@vejen-net.dk> skrev:

> [...]
> bruges. Men nogle gange vil den ikke starte, og så skal man hive strømmen
> helt fra i 5 min, og så virker den igen. ???

Måske defekt strømforsyning. Har du prøvet en anden?.

Mvh.

Karsten

Fra : Lars & Jane

Dato : 02-06-07 14:11

> Måske defekt strømforsyning. Har du prøvet en anden?.
>
> Mvh.
>
> Karsten
Nej er det ikke noget med en psu til en HP ikke er "standard" eller var det
kun i gamle dage ?
Mvh Lars...

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 03-06-07 19:04

"Lars & Jane" <ljgk@vejen-net.dk> skrev i en meddelelse

> Nej er det ikke noget med en psu til en HP ikke er "standard" eller var
> det kun i gamle dage ?
> Mvh Lars...

Åben og kig
Jeg har haft HPér til rep., hvor standard psu passede.

Kurt