Canon Pixma iP2000
Fra : Ukendt

Dato : 31-05-07 15:57

Er dette en okay printer? Erfaringer modtages gerne.
Den er vel billig i drift, da den ikke har chips i farvepatronerne? Jeg kan
se, at sort og farve koster hhv. 13 kr. og 19 kr. uorig. hvilket lyder
billigt.

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 31-05-07 17:07

Morten skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> Er dette en okay printer? Erfaringer modtages gerne.
> Den er vel billig i drift, da den ikke har chips i
> farvepatronerne?

Ja - men den har fælles patron for de tre farver - så når en
farve er slut, så skal hele farvepatronen med alle tre farver
skiftes.

Du skal op på IP3000 for at få separate farvepatroner.

Men ellers er den vist OK.

> Jeg kan se, at sort og farve koster hhv. 13
> kr. og 19 kr. uorig. hvilket lyder billigt.

Du kan få dem til 9,50 kr her - og der er rabat ved 50 eller 100
stk:

http://www.nordic-ink.dk/index.php?cPath=585_26_27_31&osCsid=f6d32223f0f30629bb81b78669789040

Jan

--