? igen igen.. Canon Pixma IP4000R > adgang~
Fra : Autocadster

Dato : 30-05-07 20:27

Via hvilken IP adresse får jeg adgang til min "nye" Canon Pixma IP4000R
og opsætning af denne ?

Har spurgt før på min "gamle" af slagsen, men kan ikke huske og ej
heller finde

Autocadster / 2620

Fra : Leo Jørgensen

Dato : 31-05-07 11:53

Hmm, jeg havde adgang via USB da jeg satte den op vi har, for så
efterfølgende at have adgang til den IP.

Ved ikke om det måske kan gøres via BJ Tool som vist bruges til at snakke
med printeren.

Dette er kun nogle ideer, jeg er ikke helt sikker, da den jo har kørt i 2år
nu, uden at være pillet ved, ud over når der bliver skiftet farvepatroner og
lagt papir i.

Hygsom
Leo