Norton 2001 med eller uden Ildvæg?
Fra : K. Nielsen

Dato : 06-07-01 07:39

Dudes!

Hej igen og lige tak til Kruse og Christian for svar vedr. T'janer.......
det gik jo helt amok forleden, men jeg fandt ud af, at det var fra en tysk
side, at der blev forsøgt indbrud.

Det værste var, at siden netop omhandler anti-trojaer/program.

Nå, men jeg har jo planlagt at købe det Norton..... 2001 til ME - hvis det
da er det korrekte, MEN nu siger en bekendt til mig, at jeg skal da for
hulen købe hele Netpakken med Ildvæg og hele balladen (699 kr).

Så spørger jeg lige jer guys der har Norton 2001:

Kan man ikke få en lige så god sikkerhed med Norton 2001 + eks. en Ildvæg
som zonearlarm, eller er der en special fed feature ved den dyre pakke
Norton? Jeg kan nemlig få 'lille Norton' (2001) til 299,-

Tak for svar

Kenneth