Billig klaptelefon med godt kamera og nem ~
Fra : Pet

Dato : 06-06-07 07:14

Forældrekøb (Køb til forældre

Jeg har set på Ericsson Z310i som er perfekt pånær kameraet kun er vga.

Har I et bedre forslag.
Store taster med tydelige bogstaver, tydelig skærm (store ikoner), Nem
menu.
Helst klap , så de ikke kommer til at ringe når den ligger i lommen.

De har haft en Ericsson t210 , og været glade for den, pånær det med den
ringer i bukserne

Hilsen PET

Fra : Nikolaj Svendsen

Dato : 06-06-07 12:12

> Helst klap , så de ikke kommer til at ringe når den ligger i lommen.

Kan du ikke bare bruge tastelås

Fra : Pet

Dato : 06-06-07 13:00

"Nikolaj Svendsen" <nikolaj@logtech.dk> skrev i en meddelelse

> Kan du ikke bare bruge tastelås

Jo men den slår først til efter et par sekunder.

Fra : Nikolaj Svendsen

Dato : 06-06-07 13:07

"Pet" <petersen@petpetpet.dk> skrev i en meddelelse

> "Nikolaj Svendsen" <nikolaj@logtech.dk> skrev i en meddelelse

> Jo men den slår først til efter et par sekunder.

Ja men på de fleste for ikke og sige alle kan du også gøre det ver og trykke
på to taster

Fra : Holst

Dato : 06-06-07 13:40

Pet wrote:

> Jo men den slår først til efter et par sekunder.

Mon ikke du kunne lære dem at aktive tastelåsen?

De kan jo også glemme at lukke klaptelefonen, inden de lukker den. Man
kan forvente hvad som helst af demente.

Fra : Nikolaj Svendsen

Dato : 06-06-07 13:09

> [...]
> Helst klap , så de ikke kommer til at ringe når den ligger i lommen.
>
> De har haft en Ericsson t210 , og været glade for den, pånær det med den

Men Nokia 6131 lyder som et godt valg

Fra : Pet

Dato : 06-06-07 13:32

> "Pet" <petersen@petpetpet.dk> skrev i en meddelelse

> Men Nokia 6131 lyder som et godt valg

Jep

Tak for hjælpen

Fra : Ukendt

Dato : 06-06-07 19:39

"Pet" <petersen@petpetpet.dk> skrev i en meddelelse

> "Nikolaj Svendsen" <nikolaj@logtech.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

Har lige fået en Nokia 6085, - den er jeg nu godt tilfreds med. Ikke et
suuper kamera, men det skralder an

Vh. Per