Bluetooth headset med rimelig rækkevidde?
Fra : Thomas Jørgensen

Dato : 05-06-07 17:57

Hej,

Jeg har (uheldigvis) prøvet at anskaffe et SE HBH-PV705 billig-bluetooth
headset. Jeg synes std.by tiden på op til 300 timer var en god ting. ;)

MEN, rækkevidden er simpelthen horribel. Jeg har prøvet med flere
telefoner (og flere PV705 headsets), og når headsettet er 1-2 meter væk
fra telefonen kommer der hakker i lyden (mest i den modtagne lyd).
Drejer man hovede væk, eller putter telefonen i handskerummet er man
lige vidt.

Er der nogen som kan anbefale et bedre headset (hvor rækkevidden
påviselig er bedre end 2 meter? Helst under 4-500 kroner. :)

Takker!
Mvh Thomas Jørgensen.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 05-06-07 19:49

Thomas Jørgensen skrev:

> Er der nogen som kan anbefale et bedre headset (hvor rækkevidden
> påviselig er bedre end 2 meter? Helst under 4-500 kroner. :)

Hvis du kan klare en øreklemme, er Nokias HS-11W godt til prisen
(dengang 350 kr.). Det kan bruges på i hvert fald op til 7 meter
uden problemer. Det slipper forbindelsen til min SE K700 på 20
meters afstand med en lukket yderdør imellem.

--
Bertel

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 05-06-07 21:09

Bertel Lund Hansen skrev:

> Hvis du kan klare en øreklemme, er Nokias HS-11W godt til prisen
> (dengang 350 kr.).

Subscribe.
Hans

Fra : Thomas Jørgensen

Dato : 06-06-07 16:43

Bertel Lund Hansen wrote:

> Hvis du kan klare en øreklemme, er Nokias HS-11W godt til prisen
> (dengang 350 kr.).

Hm, nej, i mine øjne/ører ser det lidt ufikst ud. ;) Hvad med de nyere
headsets? Er de bare gode - (og altså er det PV705 bare noget
skrammel..) ;) Egentlig kunne jeg jo bare prøve at købe et nyt - men
hvis nu der var nogle bestemte som var anbefalelsesværdige.. :)

-Thomas

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 06-06-07 17:41

Thomas Jørgensen skrev:

> Hm, nej, i mine øjne/ører ser det lidt ufikst ud. ;)

Jeg har ikke øjne på siden af hovedet. Bortset fra det synes jeg
ikke det er værre end diverse skinnende imponatorer. Men det er
jo en smagssag.

> Egentlig kunne jeg jo bare prøve at købe et nyt - men
> hvis nu der var nogle bestemte som var anbefalelsesværdige.. :)

Jeg kender kun mit, men jeg spurgte også før jeg købte, og jeg
fik en god anbefaling herfra og har ikke fortrudt købet.

--
Bertel