Joystick på K750i
Fra : Esben

Dato : 31-05-07 11:25

Min kærestes joystick på hendes K750i virker ofte ikke - især
nedbevægelsen. Er der nogen måde man selv kan fixe det? (og hvor dyrt
ville det være som reparation, hvis nogen tilfældigvis ved det?)

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad

Fra : Søren Blom

Dato : 31-05-07 11:37

"Esben" <esha@nospamget2net.dk> skrev
> Min kærestes joystick på hendes K750i virker ofte ikke - især
> nedbevægelsen. Er der nogen måde man selv kan fixe det? (og hvor dyrt
> ville det være som reparation, hvis nogen tilfældigvis ved det?)

Prøv engang at se tidligere indlæg i gruppen om det samme.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Esben

Dato : 31-05-07 14:20

Søren Blom <soren@blom.dk> wrote:

> "Esben" <esha@nospamget2net.dk> skrev
> >

> Prøv engang at se tidligere indlæg i gruppen om det samme.

Det vil jeg gøre - plejer ellers at tjecke inden jeg spørger, men min
kæreste var efter mig med det

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 31-05-07 12:12

Esben skrev:

> Er der nogen måde man selv kan fixe det?

Détte virker - har selv gennemført det:

http://kortlink.dk/3qp9

> (og hvor dyrt
> ville det være som reparation, hvis nogen tilfældigvis ved det?)

Mener at have læst at stikket koster 39 kr. + montering - men så kommer
problemet igen.
Hans

Fra : Anders

Dato : 31-05-07 13:43

Det er ikke 100% sikkert at problemet kommer igen.

Fra : Peter

Dato : 01-06-07 17:49

Hej.

> Det er ikke 100% sikkert at problemet kommer igen.

I din store visdom mener du at et originalt monteret Joystick altid vil gå i
stykker (det har du skrevet tidligere i denne NG), men skiftes dette ud, så
vil det ikke nødvenduigvis gå i stykker igen ??

Uddyb venligst......

--
Peter

Fra : Anders

Dato : 01-06-07 18:14

Jeg sagde ikke noget om det ville gå i stykker, men kan gå i stykker, og det
er ikke det samme, men det har du vidst misforstået !.

Fra : Peter

Dato : 01-06-07 18:46

Hej.

Det er så ikke korrekt, du har mange gange frarådet folk at købe K750i netop
fordi at du siger at joysticket vil gå i stykker.... (hvilket var et faktum
i følge dine egne udsagn.....)
- bare læs dine egne indlæg tilbage i gruppen..... *LOL*

Hvis ikke du kan huske alle de Alias du har brugt, så er her nogle af dem:
A-6400, Andseman, Sønderbronx.....
- og andre her i NG, kan sikkert hjælpe dig med flere...... *LOL*

--
Peter

Fra : Anders

Dato : 01-06-07 19:19

Hvad er det lige du har imod mig og mine udtalelser ?

Nu skal du vidst ikke komme for godt igang selv....

Fra : Peter

Dato : 01-06-07 20:17

Hej.

> Hvad er det lige du har imod mig og mine udtalelser ?

Det ved du godt, for den har vi taget rigtig mange gange før her i NGer der
ret sikkert en del andre har i NG der gerne vil skære det ud i pap for
dig....

> Nu skal du vidst ikke komme for godt igang selv....

Hvilket betyder ??

Er jeg nogensinde kommet med:
· U-rigtige oplysninger
· Givet forkerte svar
· Svarret direkte forkert på spørgsmål
· Svarret i øst hvis der er spurgt i vest
· Prøvet at give indtryk af at jeg ved langt mere end jeg rent faktisk gør
· Rådet folk til at gøre det stik modsatte af hvad jeg iøvrigt selv finder
bedst

- nej vel ??

Så du må da meget gerne uddybe dette.....!

--
Peter

Fra : Anders

Dato : 01-06-07 20:37

Du hsr tidligere sendt spam til min computer, ovenikøbet flere gange på
trods af at jeg bad dig om at lade være.
Har også sendt en abuse mail til din udbyder - Tele 2 - men de er så pisser
useriøse, så de gjorde ikke en skid ved det.....

Og hvad folk kalder sig herinde, kan ikke være dit problem vel ?

Fra : Peter

Dato : 02-06-07 08:47

Hejsa søde.....

Vil du eller skal jeg lægge det såkaldte "SPAM" ud her på NG så folk kan se
hvad det er du taler om ??
*LOL*

Tele2 er faktisk nok en del mere seriøse end dig min ven........

> Og hvad folk kalder sig herinde, kan ikke være dit problem vel ?

Når folk skifter navn her for at komme op fra bunden af vores mail-filtre,
så jo, så er det også bl.a. mit problem.....
*LOL*

--
Peter

Fra : Peter

Dato : 02-06-07 15:33

Ok så.....

Da Anders åbenbart ikke har lyst til at forklare hvad det var han mener med
at jeg har sendt "SPAM" til ham, så vil jeg da gerne lige kommentere det her
i NG (også selv om det er meget OT)......

På et tidspunkt udbredte Anders sig om hvor hemmelig undercover han var, og
hvor svært det var at finde frem til ham på nettet......
- puha, det var godtnok også svært, det tog ca. 15-20 sek. hvorefter jeg
sendte ham en mail hvor der stod:
"Hej Anders, har du det godt ??"

Det er det der af Anders kaldes spam.......

--
Peter

Fra : Anders

Dato : 01-06-07 20:38

Og du behøver ikke at svare på dette !

Fra : Peter

Dato : 02-06-07 09:00

> Og du behøver ikke at svare på dette !

Men det gør du !
- nu må vi lige have trukket dig lidt frem i lyset Anders......

Skal vi lige liste alle dine u-seriøse indlæg, forkerte svar mv. op ??

Som mange af os har sagt til dig rigtig mange gange tidligere:
Svar dog kun på noget HVIS du har noget seriøst at deltage med, og hvis du
rent faktisk VED noget om det du svarre på......

- hvis du følger denne simple ting, så kan jeg kun sige til dig:
FARVEL for altid, det var "hyggeligt" at have mødt dig i gruppen......
*LOL*

Til alle andre her i NG, læs tilbage i gruppen og opdag lige hvad det er
Anders/Sønderbronx/A-6400/Andseman, rent faktisk står for inden i tror på
hvad han skriver......

Et af de sjove eksempler er at han for ganske nylig har købt en K750i, efter
at han igennem længere tid ellers har nedgjort den over for alle andre her i
NG.....
- og sjovt nok samtidig med at han elles længe har udtalt sig om at han har
både en W810i i sort og en i hvid, som ifølge ham selv fungere LANGT
bedre......

Men alt dette, og mere til, kan man nemt selv finde frem HVIS man læser
tilbage her i NG, og lige husker at søge på alle de forskellige alias som
Anders benytter sig af.......

--
Peter

Fra : Esben

Dato : 31-05-07 14:20

Hans Paulin (6310) <me@privacy.net> wrote:

> Détte virker - har selv gennemført det:
>
> http://kortlink.dk/3qp9

> Mener at have læst at stikket koster 39 kr. + montering - men så kommer
> problemet igen.

Det er det der "+ montering" der bekymrer mig - men tak for linket -
WD40 lyser suspekt men kontaktrens og luft skulle vel være OK.

Tak for link'et!

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad

Fra : MOBILFIX

Dato : 31-05-07 20:20

"Esben" <esha@nospamget2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Hvis din K750 har en produktions dato som er højere end 05W35, så er det
omfattet af garantien på 2 år fra Sony Ericsson, og du kan få det skiftet
ganske gratis.
Prøv evt hos www.mobildoktoren.dk
mvh. Stephan

Fra : Esben

Dato : 01-06-07 07:24

MOBILFIX <nasty@vip.cybercity.dk> wrote:

> [...]
> omfattet af garantien på 2 år fra Sony Ericsson, og du kan få det skiftet

Telecare er begyndt at ville se købskvitteringer - det har jeg ikke -
den er købt brugt. Hvor ser man det tal henne?

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad

Fra : MOBILFIX

Dato : 02-06-07 08:59

> MOBILFIX <nasty@vip.cybercity.dk> wrote:
> Telecare er begyndt at ville se købskvitteringer - det har jeg ikke -
> den er købt brugt. Hvor ser man det tal henne?

Jamen hvem bruger Telecare, smiler.
Det er sådan , at hvis din SE er produceret efter 05W35 eller 37 tror jeg
(står på mærkeplade under batteri), så er der udvidet 2 års garanti på
mobilen, og der skal ikke forevises kvitering (garanti bevis).
Det forudsætter selvfølgelig at mobilen ikke har været udsat for fysisk
overlast eller fugt / væske, (herunder også WD40) for så er der ingen
garanti overhovedet.
Mvh. Steff

Fra : Esben

Dato : 03-06-07 13:05

> [...]

> Det forudsætter selvfølgelig at mobilen ikke har været udsat for fysisk
> overlast eller fugt / væske, (herunder også WD40) for så er der ingen

Noget sted hvor jeg kan tjecke det med 05W35 elelr 37, hun har nemlig nr
36 :-/?

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 31-05-07 22:14

Esben skrev:

> Tak for link'et!

Velbekomme
Hans

Fra : Esben

Dato : 01-06-07 07:24

Esben <esha@nospamget2net.dk> wrote:

> WD40 lyser suspekt

Fik lige bekræftet hos én der arbejder professionelt med slige sager at
WD40 er en dårlig idé...

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad

Fra : Anja

Dato : 01-06-07 10:46

> Fik lige bekræftet hos én der arbejder professionelt med slige sager at
> WD40 er en dårlig idé...

Min kæreste har lige hældt noget WD40 i sin gamle K750i, hvor joysticket
slet ikke virkede længere. Nu virker det perfekt igen Om det så bliver
ved med det er jo interessant at finde ud af.

Anja

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 01-06-07 10:59

Anja skrev:

> Min kæreste har lige hældt noget WD40 i sin gamle K750i, hvor
> joysticket slet ikke virkede længere. Nu virker det perfekt igen
> Om det så bliver ved med det er jo interessant at finde ud af.

Mit har holdt mange måneder nu helt uden problemer
Hans

Fra : Peter

Dato : 01-06-07 17:46

WD40 giver, når det tørre ind en feddet overflade, som ikke er specielt
smart at have i en joystick eller andre elektroniske kontakter, specielt
hvis man har problemer med støv i forvejen....
- støv har jo en lidt kedelig tendens til at hænge rigtig godt fast i
fedtede overflader.....

Som jeg har sagt tidligere, så ville jeg bruge noget der IKKE efterlader en
fedtet overflade, hvis det en dag skulle blive nødvendigt at få renset
joysticket i min telefon......
En god kontaktrens, der ikke efterlader en sådan overflade vil være langt
bedre......

Det er da meget muligt at WD40 fungere fint i en overgang, men når der
kommer problemer igen senere, så får man bare endnu flere problemer med at
få det til at fungere igen, end man ville have fået med rigtig
kontaktrens....
- men så er det vel også snart tid til en ny mobil alligevel.....

--
Peter

Fra : Esben

Dato : 01-06-07 20:39

Peter <pd@tta.dk> wrote:

> [...]
> kontaktrens....
> - men så er det vel også snart tid til en ny mobil alligevel.....

Olie og printplade lyder heller ikke som den rigtige cocktail og det er
vel der den i sidste ende havner...

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad