P990i problemer
Fra : Torben Andresen

Dato : 30-05-07 08:08

Jeg har fået et seriøst problem med min SE P990i. Efter sidste opgradering
af firmwaren, er telefonen blevet meget ustabil, og genstarter flere gange
om dagen uden grund.

Da jeg anskaffede telefonen for et lille års tid siden, var den også
ustabil. Det hjalp en del da jeg 14/3-07 opgraderede til nedenstående
firmware, men stadig var der småproblemer. Efter opgradering 18/5-07 er
problemet nu forværret meget.

Er der nogen som har samme problemer med denne telefon, og evt. har en
løsning?

(Ps. Jeg har haft kontaktet SE's supportcenter, men de siger bare at jeg
skal opgradere eller gå tilbage til en tidligere backup.)

P990i firmware ved anskaffelse:

Phone: CXC162037 R7A001
Bluetooth: CXC162058 R4F01
Organizer: CXC162036 R3B01
CDA: CDA162007/1 R3B01

P990i firmware efter opgradering 14/3-2007

Phone: CXC162037 R9E001
Bluetooth: CXC162058 R5A01
Organizer: CXC162036 R4B03
CDA: CDA162007/1 R4B03

P990i firmware efter opgradering 18/5-2007

Phone: CXC162037 R9F011
Bluetooth: CXC162058 R5A01
Organizer: CXC162036 R5A17
CDA: CDA162007/1 R5A13

En anden irriterende ting ved P990i: Af og til genstarter telefonen og
skriver efterfølgende i displayet: "The phone has restarted in order to
improve performance". Tak for det! Men det sker altid på et tidspunkt, hvor
jeg skal til at bruge telefonen. Kan man ikke slå denne funktion fra?

Mvh Torben Andresen