Middag for 2 i Herning..
Fra : Propellen

Dato : 30-05-07 17:06

Nogle der kan anbefale et sted eller 2? Bare ikke i Jensens
bøfsnedkeri stil..

På forhånd tak...

Fra : MikLarsen@gmail.com

Dato : 30-05-07 17:19

On 30 Maj, 18:05, Propellen <N...@valid.invalid> wrote:
> Nogle der kan anbefale et sted eller 2? Bare ikke i Jensens
> bøfsnedkeri stil..
>
> På forhånd tak...

Du skal prøve Mad Donna Østergade 30 i Herning

Det er efterhånden noget tid siden jeg har været forbi, men jeg blev
godt nok glædeligt overrasket. Et super sted til fornuftige penge.

http://www.spiseguiden.dk/script/print3.asp?id=97269089

Mikael

Fra : darkh

Dato : 01-06-07 13:12

> Nogle der kan anbefale et sted eller 2? Bare ikke i Jensens
> bøfsnedkeri stil..

Hvis det er stilen og kvaliteten af boefferne du ikke bryder dig om hos
Jensens, men ioevrigt gerne vil have en god boef kan jeg anbefale

Hereford i Lund
eller Bryggeriet paa Torvet
http://www.bryggeriet.dk/herning
eller alternativt
http://www.charolaiskroen.dk/

Hvis du ikke har noget imod at tjenerne kan finde paa at udbryde i sang er
der Teater Kaelderen
http://www.kongrescenter.dk/restaurant/restaurant.htm

Hvis du er til kinesisk mand er China House ganske god
http://www.chinahouse.dk/

Derudover kan jeg ogsaa anbefale Sankt Joergen, som er restaurenten paa
hotel Eyde
http://www.eyde.dk/Restaurant.aspx

Eftersom det er en middag for to, vil jeg anbefale dig ikke at tage paa
Bones... Det er ikke unormalt at rende ind i skrigende unger der.

mvh
Jesper

Fra : Mrs Krabappel

Dato : 01-06-07 18:41

Hvad hedder den italienske på det store torv??? Marco Polo, kan det passe?
Jeg har været der et par gange og de har lækre ting, og en god vinkalder,
samt flinke tjenere.

Sandra