Massagestol
Fra : Lazy

Dato : 03-06-07 18:19

Hej

Jeg ved ikke om spørgsmålet hører til her i gruppen, men håber det.

Jeg vil gerne vide om en massagestol er til nogen nytte, eller er det bare
endnu en elektrisk maskine man ikke har glæde af?

Mvh Lazy

Fra : Pernille

Dato : 03-06-07 20:26

"Lazy" <sjarme@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg vil gerne vide om en massagestol er til nogen nytte, eller er det bare
> endnu en elektrisk maskine man ikke har glæde af?

Prøv at gå ind på dk.forbruger, der kan du læse lidt om det...

Fra : M. Andersen

Dato : 09-06-07 18:44

> [...]
>
> Jeg vil gerne vide om en massagestol er til nogen nytte, eller er det bare
> endnu en elektrisk maskine man ikke har glæde af?

Jeg synes slet ikke den kan måle sig med rigtig massage - en massør kan
mærke hvor du har brug for tryk osv - det kan stolen ikke. Så den gør ikke
jobbet ordentligt efter min mening. Og til den pris, kan man sgu få rigtig
meget god massage

Mette

Fra : Helle

Dato : 25-06-07 10:20

"M. Andersen" <mga_ssinjin@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> jobbet ordentligt efter min mening. Og til den pris, kan man sgu få rigtig

Der er bare det gode ved en massagestol, at den kan Forebygge, så det aldrig
når at gå helt galt... Det er en god ting!
Mvh.