Lære noget nyt: gelcoat ...
Fra : Bjarke M. Christense~

Dato : 04-06-07 20:55

Hvis jeg skulle få lyst til at øve mig i st sprøjte med gelcoat, er der så
nogen der har et godt link som jeg kan lære noget af ?

Jeg er fx i tvivl om hvilken sprøjtepistol man skal anvende. Jeg har en alm.
til autolak (trykluft), men jeg gætter på at dyssen ikke duer til gelcoat.
Er det rigtigt ?

Bjarke

Fra : Varly Fich Jespersen

Dato : 06-06-07 23:56

Du skal bruge et airless anlæg
"Bjarke M. Christensen" <bjarkeNG@grevestrand_punktum_danmark> skrev i en
meddelelse news:4664708d$0$7610$157c6196@dreader2.cybercity.dk...

Fra : Bjarke M. Christense~

Dato : 07-06-07 14:08

Tak.

Nå, men det har jeg da prøvet før. Min airless sprøjte røg bare i spanden
for nogle år siden efter mange reparationer (den var mindst 20 år gammel),
så jeg skal have fundet en ny. Har du prøvet at komme gelcoat i en af de
billige gori sælger i øjeblikket ??

Bjarke