erfaringer med Enermax EG651P-VE 550W ATX ~
Fra : Kim Eichen

Dato : 06-07-01 00:11

Hej gruppe
Er der nogen der har erfaringer med en Enermax EG651P-VE 550W ATX
strømforsyning. Jeg tænker specielt på lydniveauet. Jeg har i forvejen en
noisecontrol 300 watt strømforsyning, som jeg er bange for ikke leverer
spænding nok.

Mvh Kim Eichen
eichen@worldonline.dk

Fra : René Jensen

Dato : 06-07-01 00:29

Kim Eichen wrote:
> [...]
> strømforsyning. Jeg tænker specielt på lydniveauet. Jeg har i forvejen en
> noisecontrol 300 watt strømforsyning, som jeg er bange for ikke leverer

En 300W NoiseControl strømforsyning, som ikke leverer nok spænding?!
Øhh, jeg ved ikke lige hvad du har i din computer, men sådan en karl
burde kunne forsyne de fleste systemer med rigelig spænding.

--
Med venlig hilsen,
René Jensen

Once a upon a time a wise man said to me:
"I consider Windows like I consider bad weather ... I accept it and hope
for something better"

Fra : Kim Eichen

Dato : 06-07-01 01:11

Jævnfør mit tidligere indlæg består min computer af følgende:
(jeg har skrevet fabrikat på en del af enhederne, hvis der skulle være nogle
af dem I mener kan være årsag til ustabiliteten):
asus a7v133 motherboard
2 ibm 75 gxp 45 gb hardiske i raid 1
1 imb 30 gb harddisk
1200 thunderbird
geforce 3 grafikkort
512 mb kingston pc 133 ram
netkort
dvd
brænder
hercules xp gamer lydkort
usb scanner
usb webcam
usb mus
usb joystick

Strømforsyningen er en fortron 300 watt
Jeg kører med windows 2000 sp 2

Mvh Kim Eichen
eichen@worldonline.dk

Fra : Zangger

Dato : 07-07-01 18:22

Atlon T-Bird 1.333@1520 9*160 AYHJA Y 1.93V
EP Epox 8K7A+ mb
256mb pc2100 Crucial ram +0,4V
Sony Multiscan 200GS
Asus V8200 Geforce3 oc 230-530
Floppy Drev
Seagate 2.1GB Tapestreamer For nostalgi
Ibm Deskstar 60GPX 60GB 7200Rpm
Ibm DTTA 10.1 GB 5500Rpm
Netkort
HP 710 Deskjet Printer
Creative Sound Blaster Live 5.1
Altec Lancing ACS45 m Subwoffer
Asus 50Max CD-Rom
PlexWriter PX-W1610TA
NC Silverado 50 køler (12v)
Logitech Cordless MouseMan Wheel
Trust Driect Access Keaboard
Addtronic 6896A kabinet m. 6 Low Niose Pabst blæsere + 12v seperat blæser +
blæser ved ram ialt 8stk
Runde Kabler for Airflow
Guillemont Force Feedback Racing Wheel USB
Microsoft SideWinder Freestyle Pro Gamepad
Eicon DIVA T-A ISDN Modem,
Enermax EG651P-VE 550W ATX strømforsyning

Mhv Dennis

Kim Eichen <eichen@worldonline.dk> skrev i en