Tabt duelighedsbevis.
Fra : Ole Axelsen

Dato : 03-06-07 19:08

Hvordan er det nu lige man forholder sig, hvis man har smidt sit
duelighedsbevis væk? Skal jeg henvende mig, der hvor jeg i sin tid fik
beviset, eller er det hos Søfartsstyrelsen, eller måske et helt trejde sted?
Jeg var i dag så dum, at tabe min pung et eller andet sted mellem Statoil/MC
Donalds i Nyborg, og betalingsanlægget ved Storebælt. (Kørte på motorcykel,
og troede pungen var lagt i en inderlomme, men den var åbenbart kommet ind
under det aftagelige foer i jakken, i stedet)

--
Ole Axelsen. (5771)
Der er fejl i min mailadresse.

Fra : Ivar Holm

Dato : 03-06-07 19:21

Goddag Ole.

På nedenstående link kan du læse, hvorledes man forholder sig i din
situation.

http://www.fritidssejler.dk/

Du kan hente en formular samme sted.

Ivar Holm

Fra : Ukendt

Dato : 03-06-07 19:24

Søfartsstyrelsen: hvis du kan huske et præcist
årstal eller navnet på din censor så lader det sig gøre - behandlingstiden
ca. 1-2
måneder.

http://www.fritidssejler.dk/blanketter.htm

Fra : Egon Stich

Dato : 03-06-07 20:21

"Poul B-H" <svar_i_gruppen> skrev i en meddelelse news:466306c2$0$181$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Søfartsstyrelsen: hvis du kan huske et præcist
> årstal eller navnet på din censor så lader det sig gøre - behandlingstiden
> [...]

Jeg finder det en god ide, at kopiere beviset, laminere det, og lade originalen blive hjemme i skabet.

MVH
Egon

Fra : Ole Axelsen

Dato : 03-06-07 22:00

Egon Stich wrote:
> "Poul B-H" <svar_i_gruppen> skrev i en meddelelse

> Jeg finder det en god ide, at kopiere beviset, laminere det, og lade
> originalen blive hjemme i skabet.

Det vil jeg nok overveje. Det er forøvrigt fundet igen. Ca 1½ time efter jeg
skrev mit indlæg, ringede de fra MC Donalds i Nyborg, at pungen var
indleveret hos dem. Alt indhold var uberørt. Hvor heldig har man lov at
være?