Dyremishandler på fri fod.....
Fra : Anja S. Ünal

Dato : 06-06-07 18:56

Jeg henvender mig til alle dyreelskere af denne vej for at bede om hjælp
til at fange en dyremishandler i Aalborg Øst.
Min kat er natten til Grundlovsdag blevet forsøgt kvalt og er blevet "
voldtaget" med en spids genstand, hvorefter man har sluppet hende ud
igen. Hun er temmelig medtaget og vi er stadig usikre på om hun har fået
varige men....vi beder jer indtrængende om at holde øjne og ører åbne og
indberette til os via vore mail hvis i ser eller hører noget.....der må
da være nogen i området der ved noget....

Med venlig hilsen
Anja S. Ünal
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Anette

Dato : 06-06-07 19:24

Anja S. Ünal wrote:
> [...]
> Min kat er natten til Grundlovsdag blevet forsøgt kvalt og er blevet "
> voldtaget" med en spids genstand, hvorefter man har sluppet hende ud

Hvor ville jeg ønske jeg kunne hjælpe - men vi bor på Fyn, så det er ikke
til megen hjælp.
Folk må sq være syge i hovedet når de kan mishandle en kat på den måde - det
er for sygt.!!!

Har du meldt det til politi evt henvendt dig til TV2Nord og andre
lokale/regionale medier , så andre på egnen kan få deres katte i sikkerhed?

God bedring med det lille pus

/ Anette
www.philana.dk

Fra : Anja S. Ünal

Dato : 06-06-07 19:44

> [...]
>
> Har du meldt det til politi evt henvendt dig til TV2Nord og andre
> lokale/regionale medier , så andre på egnen kan få deres katte i sikkerhed?

Hej Anette.

Ja jeg ringede til politiet igår men de vil intet gøre, jeg kan jo ikke
bevise hvem det er....
Jeg har sat sedler op i hele kvarteret idag for at advare og for at bede
om hjælp til at finde svinet og klynge ham op....så jeg gør hvad jeg kan
pt.

Tak for bekymring på missens vegne

Anja

Fra : lh

Dato : 06-06-07 19:53

"Anja S. Ünal" <fam.unalKATTE@BAKKEhotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Jeg har sat sedler op i hele kvarteret idag for at advare og for at bede
> om hjælp til at finde svinet og klynge ham op....så jeg gør hvad jeg kan

Jeg bliver bare så harm når politiet gang på gang afviser sager med misrøgt
af dyr. Det kan godt være de ikke kan gøre meget når "man" ikke ved hvem det
er, men de kan søreme optage en raport som det allermindste.
Men jeg vil anbefale dig at gå til jeres lokale tvstation og også sætte
læserbreve i aviserne.
Jeg har engang fået en kat skudt midt i en by, og der ville "man" heller
ikke gøre noget. Det er 25 år siden og stadig gør man ikke noget ved
anmeldelse af misrøgt.
Men jeg satte læserbrev i vores lokale avis dels for at advare og dels for
at fortælle om det og det gav et anonymt tip om hvem det var. Politiet
gjorde dog stadig ikke noget...........
Jeg bliver så ked af det når jeg læser sådan et indlæg som dit. Hvor er der
dog mange syge, afstumpede mennesker til.

lh

Fra : Anja S. Ünal

Dato : 06-06-07 20:06

> [...]
> Jeg bliver så ked af det når jeg læser sådan et indlæg som dit. Hvor er der
> dog mange syge, afstumpede mennesker til.

Ja, en undrer sig over hvad vi skal bruge politiet til....de er der sku
aldrig når man har brug for dem.... tak for støtte...

Fra : Ukendt

Dato : 08-06-07 18:53

> Ja, en undrer sig over hvad vi skal bruge politiet til....de er der sku
> aldrig når man har brug for dem.... tak for støtte...

Det kan jo være de begynder at få åbnet øjnene og får slået ørene ud, når
dyrevennerne engang begynder at begå selvtægt - der er jo ingen anden vej
til retfærdighed i dette land, når det angår mishandling af dyr. Jeg kender
ikke til et eneste parti udover Dansk Folkeparti, der overhovedet taler om
at få indført dyrepoliti...

Jeg tog s'gu gerne en fængselsstraf for at give svinet samme behandling -
helst med en pind fuld af rustne søm.

Fra : Tove Krieger

Dato : 08-06-07 19:10

In news:46699770$0$197$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
Hans Christian Vang <......> typed:

> [...]
> Jeg tog s'gu gerne en fængselsstraf for at give svinet samme
> behandling - helst med en pind fuld af rustne søm.

Forfærdeligt at skulle sige det HC, men jeg tror at der er rigtig
mange der giver dig ret. Sådan en psykopat skulle prøve sin egen
medicin.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Anja S. Ünal

Dato : 08-06-07 20:34

> [...]
>
> Forfærdeligt at skulle sige det HC, men jeg tror at der er rigtig
> mange der giver dig ret. Sådan en psykopat skulle prøve sin egen

Update....

Min lille mis ser ud til at klare skærene....hun er stadig bange når hun
kommer ud, men hun går dog på tur igen, jeg har afmonteret hendes
halsbånd nu for så kan svinet da ikke holde hende fast med det, eller
kvæle hende i det igen.....bare det problem at folk jo så heller ikke
kan ringe hvis de finder hende langt væk, men så må vi jo håbe at de kan
tyde hendes øretatoo og så ringer til falck eller kattens værn så hun
kan komme hjem til trygheden igen.....

Fra : Ukendt

Dato : 13-06-07 18:44

> Forfærdeligt at skulle sige det HC, men jeg tror at der er rigtig
> mange der giver dig ret. Sådan en psykopat skulle prøve sin egen medicin.

Andet forstår sådan nogle psykopater ikke. De anser ikke dyr for at være
levende væsener, men legetøj de kan bruge i deres søgen efter deres syge
fornøjelser.

Jeg kender til en 2. generations nasserøv, der for et par år siden stod og
svingede hans hundehvalp rundt ved halen her i mit kvartér. Intet job, kan
ikke tale dansk, og så videre - men dyr kan han godt holde, så han kan
mishandle dem og gøre dem rigtig arrige, så de er gode kamphunde.

Han kom hjem en dag, til en overmalet dør hvorpå der stod 'dyremishandler'
med store røde bogstaver, og fotografier af hans ugerning plastret op over
hele opgangen... Han har ikke holdt hund siden. Hvem der overmalede hans
dør? ... Tja...

Jeg fristes virkelig til at melde mig ind i DF nogle gange... Sådan nogle
svin skal ha' en meget høj straf - og det kan ikke gå hurtigt nok. Jeg er
næsten sikker på at de vil blive modtaget i fængslerne lidt på samme måde
som børnemisbrugere gør... De kan jo heller ikke gøre modstand?

Fra : Anja S. Ünal

Dato : 08-06-07 20:30

> [...]
> at få indført dyrepoliti...
>
> Jeg tog s\'gu gerne en fængselsstraf for at give svinet samme behandling -

Ja, jeg er nu heller ikke sikker på at det ville være særdig sundt for
ham at rende ind i mig en mørk aften....lad os bare sige at han ikke
ville være i tvivl om at han ikke skulle henvende sig hos
politiet.....for så ville han ikke kunne sladre næste gang.....

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 06-06-07 19:26

Hej Anja

Det gør mig ondt at jeres kat skulle udsættes for sådan en psykopat
( jeg har sendt dit indlæg på et andet forum,
og gemt din mail-adr så hvis jeg hører noget skal jeg nok kontakte dig

--
Marianne Cat Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Anja S. Ünal

Dato : 06-06-07 19:45

> [...]
> Marianne Cat Hellemose
> ***Ailurophil***
>

> can be judged by how its animals are treated

Tusind tak jeg kan bruge alt den hjælp jeg kan få

Fra : Tove Krieger

Dato : 07-06-07 10:32

In news:jYKdnTnRTIDaaPvbRVnyjAA@giganews.com,
Anja S. Ünal <fam.unalKATTE@BAKKEhotmail.com> typed:
> [...]
> om at holde øjne og ører åbne og indberette til os via vore mail
> hvis i ser eller hører noget.....der må da være nogen i området

Kære Anja.

Hvor gør det altså bare ondt at høre om den grusomme mishandling
jeres lille kat har været udsat for. Jeg bor desværre på Sjælland og
kan ikke hjælpe i dit tilfælde. Det er jo snart hver dag man hører
om den slags, og jeg fatter ikke hvad der foregår i hovedet på de
personer. Det er ondskab ud over alle grænser.

Det er desværre også sjældent de bliver fanget og draget til ansvar,
og jeg tror at politiet har fuldt op at gøre med anmeldelser om
dyremishandling. Det er bare ikke så ofte det når ud til
offentligheden, der finder *alt* for meget af den slags sted, og
straffen for den slags ugerninger står jo aldrig mål med
forbrydelsen.

Håber at den lille mis slipper over det uden mén. Jeg tænker på jer,
og håber at vedkommende bliver pågrebet inden der sker flere ulykker
af den slags.