Angribende kat...
Fra : Majbritt Hågensen

Dato : 02-06-07 17:39

Hej Gruppe

Et spørgsmål : En kat som er indfanget, meget tam og drægtig er begyndt at
angribe helt uden nogen grund. Den springer på benene og bider hårdt
samtidig med at den piver/hyler....den vil meget gerne kæles for af samme
person to minutter senere. mærkeligt...

hvad kan der være galt ?

Hilsen Majbritt

NB. det virker ikke som leg.....

Fra : lh

Dato : 02-06-07 18:00

"Majbritt Hågensen" <maajer@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> angribe helt uden nogen grund. Den springer på benene og bider hårdt
> samtidig med at den piver/hyler....den vil meget gerne kæles for af samme

Hvor langt er den i drægtigheden, er den ved at skal føde? Kunne det tænkes
den havde ondt?
Nogle katte forsvare også sit "territorium", måske det er det den gør nu
hvor den er gravid.
Jeg har en veninde hvis kat lige har fået en killing (den fødte kun én!).
Den gik helt grassat i den sidste del af graviditeten og ikke mindst da den
fik killingen. Bare man gik forbi den, kunne den finde på at flyve i benene.
Og kun enkelte fik lov til at røre ungen, ellers var det et kontakt riv i
hånden!

lh

Fra : Erling Jensen

Dato : 02-06-07 19:28

"lh" <lhmail@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>måtte følge efter alt i mens at han kaldte på hunden, hvor han fangede
>hunden ved jeg ikke, men katten kom ind i haven med højt løftet hale og så
>ud som den var svært godt tilfreds med sin gerning, jeg lå oppe på taget og
>var ved at lave nye inddækninger, og var ved at trimle ned af taget af
>grin, og ned måtte jeg da, for katten skulle da også have ros og kæl, har
>jeg nødig at fortælle at både hun og ejer efter den dag gik en stor bue
>uden om min grund, og jeg var godt tilfreds for det er træls når folk ikke
Jo hun var en dejlig kat hun gik aldrig udenfor hækken medmindre at der lige
var et eller andet der skulle sættes på plads.

mvh
Erling

Fra : Tove Krieger

Dato : 02-06-07 20:13

In news:4661b6ba$0$21928$157c6196@dreader1.cybercity.dk,
Erling Jensen <erling.jensen.nospam@transport.dk> typed:
> [...]
> at
> der lige var et eller andet der skulle sættes på plads.

LOL SÅDAN..............det var jo hendes have.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Erling Jensen

Dato : 03-06-07 11:28

> [...]
>pleje" på Inges kattehjem engang hvor jeg skulle på en arbejdsopgave for
>firmaet udenlands, jeg havde sagt til Inges kattehjem at hvis der kom nogen
>og forelskede sig i den lille sidse måtte de gerne formidle kontakt til et
>godt hjem, da jeg kom tilbage fik jeg afvide at der var en famillie fra
>Søborg oppe omkring Græsted der havde forelsket sig i hende og de havde en
>lille pige og børn var lige Sidse ( naboens dengang lille datter kørte
>sommetider rundt med hende i dukkevognen i timevis) og uden tvivl et godt

ja ja ja jeg unne fylde mange sider det går nok ikke....

mvh
Erling

Fra : Siri

Dato : 06-06-07 11:01

:

> ja ja ja jeg unne fylde mange sider det går nok ikke....
> mvh
> Erling

Jamen Erling, det synes jeg da, at du skulle - det er altid skønt med en
fed kattehistorie, og den med schæferen er da pragtfuld.
Skriv du bare løs, så vi andre kan le med.
Hvis jeg blot må have den frækhed at foreslå, at du deler teksten lidt
op med kommaer og nye afsnit, det gør den mere overskuelig.
Hvis kommaerne driller dig, og ikke vil komma her og sætte sig, som du
vil, så send bare dine tekster til mig (mail-adresse neden under, bare
slet KATTEBAKKE, inden du sender) først. Så skal jeg nok klare
kommatering og opdeling, no prob, jeg skal nok få tæmmet de der små
vilde hale-djævle ,,,,,
Med venlig hilsen
Siri, komma-tæmmer og katte-venne-ven.
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Erling Jensen

Dato : 08-06-07 20:57

"Siri" <medetsmilKATTE@BAKKEyahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> slet KATTEBAKKE, inden du sender) først. Så skal jeg nok klare
> kommatering og opdeling, no prob, jeg skal nok få tæmmet de der små

Det er da rart at vide hvor hjælpen er når man har mest brug for den )

Hvem ved jeg kunne godt finde på at benytte mig af tilbudet

mvh
Erling