hunde"mark" i Hjørring
Fra : sn

Dato : 05-06-07 20:59

Hej alle.
Der må være nogle vendelboer der læser/skriver med her.
Er der nogen der ved hvordan det går med etableringen af hundeskoven (som i
virkeligheden er en mark) i Hjørring Bjerge?
Det bliver godt nok rart kun at skulle køre 10 km. for at komme til en
hundeskov, og ikke 40 km som jeg skal i dag.

--
Med venlig hilsen - Susanne Nielsen

Cody's bedste side: http://picasaweb.google.com/Bikenomore
.... og hans egen side: www.hjoernebutikken.dk

Dagens citat:\It's nice to be important,
but it's more important to be nice!

Fra : Benny Mortensen

Dato : 07-06-07 04:59

"sn" <sn67@ping.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Det bliver godt nok rart kun at skulle køre 10 km. for at komme til en
> hundeskov, og ikke 40 km som jeg skal i dag.

Aner ikke hvordan det går med den.
Vidste ikke engang der skulle komme en der...
Men nu glæder jeg mig, til den kommer.

M.V.H....Benny..

Fra : sn

Dato : 07-07-07 09:07

Benny Mortensen wrote:

> Aner ikke hvordan det går med den.
> Vidste ikke engang der skulle komme en der...
> Men nu glæder jeg mig, til den kommer.

Og det er den så nu. Var tilfældigt i Bjergene i torsdags, og en fin lille
indhegnet mark hvor vovserne kan boltre sig er klar. Iflg. den ældre herre
jeg mødte har den været etableret et stykke tid, men der har mig bekendt
ikke været nogen officiel meddelse om det, ligesom der ikke er skilte af
nogen art i/omkring indhegningen.
Så måske ses vi en dag, Benny ??
--
Med venlig hilsen - Susanne Nielsen

Cody's bedste side: http://picasaweb.google.com/Bikenomore
.... og hans egen side: www.hjoernebutikken.dk

Dagens citat:
Overdriv aldrig dine fejl. Det sørger dine venner for.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 08-07-07 05:20

> [...]
> jeg mødte har den været etableret et stykke tid, men der har mig bekendt
> ikke været nogen officiel meddelse om det, ligesom der ikke er skilte af

Hej Susanne

Ja det skal man da ikke udelukke.... Det sker da sommetider, de lige trænger
til en lufter, og det er jo ikke altid man husker at se efter, om de nu også
har halsbånd på, inden man kører hjemmefra.... Og jeg ved ikke, hvorfor, men
det sker, at der er en der bliver lidt vrøvlet, bare fordi man lufter 3
hunde uden snor, hvor vedkommende kan se det ...

M.V.H....Benny..