Mystisk
Fra : Harald Blaatand

Dato : 02-06-07 17:04

Vi har 3 hunde, en Labrador han på 4 år,en Flatcoated Retriever hun på ca
3år og deres "søn" på ca 1 1/2 år,
Problemet er at hunhunden pludselig ikke vil sove alene i stuen,men nærmest
gik i panik da jeg lukkede døren for to dage siden(hun har sovet der uden
problemer i et års tid)

Nogen gode ideer ?
Mvh

Steen

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 02-06-07 19:28

Harald Blaatand wrote:
> [...]
> Problemet er at hunhunden pludselig ikke vil sove alene i stuen,men
> nærmest gik i panik da jeg lukkede døren for to dage siden(hun har

Vis ham hvem der bestemmer!

Ved godt det ikke var det du spurge om .... men det lød som om det var synd
for ham ...?

--
Per, Esbjerg

Fra : Harald Blaatand

Dato : 03-06-07 02:09

"Per Henneberg Kristensen" <phk_fjern_@esenet.dk> wrote in message

> Vis ham hvem der bestemmer!
>
> Ved godt det ikke var det du spurge om .... men det lød som om det var
> synd for ham ...?
>
> --
> Per, Esbjerg

De to hanhunde ved godt hvem der bestemmer,problemet er med hunhunden der af
en eller anden grund ikke har lyst til at sove der hvor hun har sovet for
sig selv hver nat det sidste års tid..

Steen

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 08-06-07 15:30

Harald Blaatand wrote:

> De to hanhunde ved godt hvem der bestemmer,problemet er med hunhunden
> der af en eller anden grund ikke har lyst til at sove der hvor hun
> har sovet for sig selv hver nat det sidste års tid..

Det lyder som om det er hunhunden der bestemmer hvor den sover ;)

--
Per, Esbjerg

Fra : Ukendt

Dato : 03-06-07 09:00

"Harald Blaatand" <bigtwincam88@larsen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> Nogen gode ideer ?

Hmm, ja detlyder da lidt mystisk. Kan hun måske have hørt noget i løbet af
natten, der har gjort hende forskrækket ?
Er hun evt. på vej i løb ? Det bliver de også lidt sære af nogengange.

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Harald Blaatand

Dato : 03-06-07 11:24

"Buffy" <Buffy( snabel a )tjekmig.dk> wrote in message

> [...]
> natten, der har gjort hende forskrækket ?
> Er hun evt. på vej i løb ? Det bliver de også lidt sære af nogengange.

Ja,det kan godt være at hun har hørt noget der skræmte hende,men normalt
sover hun fra det meste,ihvertfald kendte lyde.

Jeg har tænkt på om den flåt der sad under hendes venstre øje kan have
forskrækket hende,den var meget lille,og den er fjernet i dag.

Løbetid er udelukket da hun er steriliseret.

Steen