rep, af Fortelt
Fra : Michael

Dato : 06-06-07 10:00

Hej campister.
Er der nogen af jer, der kender et sted, hvor man kan få syet en syning i et
pentatelt, det skal helst være på sydsjælland eller på lollandfalster.

Campinghilsen.
Michael.

Fra : Carsten Bo Laursen

Dato : 06-06-07 15:22

"Michael" <lemi@vip.NOSPAM.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> et pentatelt, det skal helst være på sydsjælland eller på lollandfalster.

Jeg ved godt jeg svarer på noget du ikke spørger om MEN

ISABELLA i Vejle - er MEGET flexible med hurtig rep og afsendelse af
reparationer.

Det koster lidt i fragt - men så bliver det til gengæld lavet 100% i orden
og de er billige syntes jeg.

Så jeg ville ubetinget betale fragten og så få det lavet professionelt.

venlig hilsen
Carsten

ISABELLA FAN - ja ja - men det virker.

Fra : Claus DN

Dato : 06-06-07 16:13

"Carsten Bo Laursen" <cabola@mail.dk> skrev i en meddelelse

Snip
> [...]
| og de er billige syntes jeg.
|
| Så jeg ville ubetinget betale fragten og så få det lavet professionelt.

Enig! Jeg spurgte en gang på at få udskiftet et vindue i mit Capri. Jeg
mener jeg brugte kontaktformularen på deres hjemmeside. Se svaret nedenfor
som kom indenfor et døgn:

"Tak for Din henvendelse.

Vi gennemfører reparationer på Isabella telte af en hver art.

Der er ingen problem at vinduet i Din Capri. Prisen for en sådan udskiftning

er Kr. 734,-. Hvis Du har spørgsmål, så kontakt venligst vores service
afdeling mellem 7.00 og 15.00 på 76497228.

Med venlig hilsen

Isabella - Jydsk Camping Industri A/S

Thomas Bargum"

Vh. Claus

Fra : Jette Mogensen

Dato : 06-06-07 15:58

Fra : Knud

Dato : 06-06-07 16:28

Hej Jette.
"Jette Mogensen" <jette.mogensen@os.dk> skrev i en meddelelse
[snip]

> [...]

Kunne du ikke sætte din nyhedslæser, så man kunne se hvad svarer på,
hvem du svarer? Om du svarer nogle personer?
Du har > denne krølle på alle linier.
Bare det.
Mvh Knud

Fra : Michael