DixaNET med fast IP.
Fra : JN

Dato : 05-07-01 22:54

Følger der fast IP med, når man engang kan vælge DixaNET (398 kr. /måned) ?

Jeg har prøvet at maile dem herom, men de svarer overhovedet ikke !

Et ret dårligt tegn !!

mvh Jakob Nielsen

Fra : Peter T.

Dato : 05-07-01 23:10

?

> Jeg har prøvet at maile dem herom, men de svarer overhovedet ikke !
>
> Et ret dårligt tegn !!

Ja, ik? :) Hvis du følger de andre tråde om dixanet, vil du nok indse at
der højst sandsynligt er tale om en luftkastel ala transnet.

Peter T.

Fra : SALSA

Dato : 06-07-01 09:42

"Peter T." <pinoc10@hotmail.NISSEcom> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Ja, ik? :) Hvis du følger de andre tråde om dixanet, vil du nok indse at
> der højst sandsynligt er tale om en luftkastel ala transnet.

Nej da, de kommer snart :)

Fra : Lars Krag

Dato : 06-07-01 13:21

"SALSA" <salsa@barrys11111world.com> skrev i en meddelelse

[SNIP]

> Nej da, de kommer snart :)

De SIGER de i hvert fald, de har lige sendt mails ud for et par dage siden.

Lars

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 06-07-01 13:36

"Lars Krag" <lars_nospam_krag@image.dk> wrote in message

> [...]
>
> [SNIP]
> at

> De SIGER de i hvert fald, de har lige sendt mails ud for et par dage

Gjorde Transnet ikke også det? ;))

/Dennis

Fra : JN

Dato : 06-07-01 21:00

Men lige for at vende tilbage:

Er der fast IP med deres tilbud (til 398 kr./måned) ?

mvh Jakob Nielsen

Fra : Lasse Jarlskov

Dato : 06-07-01 21:47

"JN" <nielsen@hotpop.com> wrote:

>Er der fast IP med deres tilbud (til 398 kr./måned) ?

Skal vi nu ikke vente at se om der overhovedet er et produkt?

--
mvh.
Lasse Jarlskov

Fra : Simon Skals

Dato : 07-07-01 03:30

It seems JN wrote:
>Men lige for at vende tilbage:
>
>Er der fast IP med deres tilbud (til 398 kr./måned) ?

Prøv at høre dem ad. Hvis du husker at gøre opmærksom på din
holdning til emnet (om du synes fast IP er godt eller skidt), så
vil jeg gætte på, at deres produkt har det, du efterlyser.

--
Simon Skals <spam@gid.dk>

Fra : Jimmy Nielsen

Dato : 06-07-01 17:31

"SALSA" <salsa@barrys11111world.com> wrote in message

> Nej da, de kommer snart :)

Hovsa! Du glemte at man ikke bare sådan uden videre bruger ordet "snart" i
forbindelse med TransNet. Det hedder: "Snart(tm)".

--
Jimmy Nielsen

Fra : Lars Christensen

Dato : 07-07-01 09:38

On Fri, 6 Jul 2001 10:42:24 +0200, "SALSA"

Transnet? venter stadig med spænding

Lars

Fra : Jakob D

Dato : 07-07-01 18:59

Lars Christensen <hawk@grin.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:5hidktopv619l3t8e0aluf1covrm32qv4g@4ax.com...

> Transnet? venter stadig med spænding
>

> Lars

Lige Mht. DIXA
De annoncerer med fast ip- adresse.......... ringede også og snakkede med
dem, de har ikke færdig forhandlet med TDC. Så selvom de sagde de vil være
oppe og køre i september i kbh, skal man vist ta` det med et gran
salt............

Iøvrigt har jeg haft en heftig debat med transnet i lange perioder, (ja på
et tidspunkt modtog de ikke mail fra mig he he)...... nå, men de er i
alfald STENDØDE

MVH Jakob

Fra : Lars Christensen

Dato : 09-07-01 20:03

On Sat, 7 Jul 2001 19:58:43 +0200, "Jakob D"
<dsl37505@vip.cybercity.dk> wrote:

>Iøvrigt har jeg haft en heftig debat med transnet i lange perioder, (ja på
>et tidspunkt modtog de ikke mail fra mig he he)...... nå, men de er i
>alfald STENDØDE

Hmmm transnet.dk er ikke død (endnu) men transnet.nl derimod
eksisterer i bedste velgående (ved bare ikke hvad der foregår der da
jeg ikke kan hollandsk)

Lars

Fra : Hans Munkstrøm

Dato : 12-07-01 11:39

Hvis du ser på www.dixanet.dk - under "spørgsmål og svar" er der følgende:
sp: Giver Dixa®Intelligence mulighed for egen fast IP-adresse?
sv: Ja - alle Dixa®Intelligence tildeles et fast IP-nummer.
-
Udfra dette må man konkludere at denne "Dixa®Intelligence" box - opfører sig
på samme måde som når du
har f.eks. en ADSL forbindelse med en Router - og derfor får du selvfølgelig
tildelt 1 (een) IP adresse.

med venlig hilsen

Hans Munkstrøm

Fra : Jan Andersen

Dato : 13-07-01 14:24

Kræver det ikke også en fast IP når man skal bruge IP telefoni?

Fra : Henning Birch

Dato : 13-07-01 15:07

Jan Andersen wrote:

> Kræver det ikke også en fast IP når man skal bruge IP telefoni?

Det kommer vel an på hard/software på centralen. Hvis DHCP-serveren er
konfigureret godt nok burde det vel ikke være et problem. "Dixaboxen"
kan jo have et ID som styrer det.
Det er vel heller ikke _decideret_ IP telefoni Dixanet bruger. Der skal
jo anvendes en normal tlf - signalerne bliver så omdannet til et
digitalt signal hjemme hos abbonenten istedet for at blive
digitialiseret på centralen.

Jeg bemærker iøvrigt på www.dixanet.co.uk at firmaet endnu ikke er
startet i England. Så lad os nu se om de ikke går fallit med det tilbud
(det er et næsten for godt til at være sandt tilbud.)

PS Kan jeg få dig til at kigge på
http://www.usenet.dk/netikette/quote.html så dine fremtide indlæg bliver
nemmere at læse. På forhånd tak.
--