Tilskuer til Tour De France
Fra : Don't@mail

Dato : 02-06-07 16:57

Vi skal en tur til Spanien om godt 1 mdr. men vil på vej hjem igen omkring
20 juli der kører cykelholdet i den sydelige del af frankrig. Har nogen her
inde erfaring med at være tilskuer omkring ruten hvor cykelholdet kommer
forbi.
Her tænker jeg på omkring tilkørslen,parkering evt. nogle campingpladser som
ligger langs ruten.

mvh Kim

Fra : Ulrik O

Dato : 07-06-07 21:12

"Don't@mail" <no$$$l@nomaill.dk> wrote in message
> Vi skal en tur til Spanien om godt 1 mdr. men vil på vej hjem igen omkring
> 20 juli der kører cykelholdet i den sydelige del af frankrig. Har nogen
> her inde erfaring med at være tilskuer omkring ruten hvor cykelholdet
> kommer forbi.
> Her tænker jeg på omkring tilkørslen,parkering evt. nogle campingpladser
> som ligger langs ruten.
>
> mvh Kim
>Jeg har været nede og se Tour 2 gange, første gang var en bjergetape, den
>gang kørte jeg motorcykel så vi kunne køre helt hen til hvor feltet kom
> [...]
Anden gang fandt vi en campingplads der lå direkte ud til ruten, det kan
klart anbefales. Vi tog bare vores campingstole under armen og gik ud til
vejen og satte os. Men det er helt klart en stor oplevelse med reklame
caravanen osv. når feltet kommer forbi går der lige et øjeblik og så er det
forbi igen.