Spændende familekursus...
Fra : duck

Dato : 04-06-07 19:31

Hej alle med børn.
Min kæreste arbejder i Familielaboratoriet, som holder kurser og
seminarer for forældre. Jeg har selv været på et af deres seminarer i
København. Det var super spændene og meget lærerigt. Samme seminar
starter i morgen i både København og Århus.
Ville bare lige anbefale det til dem, der måtte være interesseret.

Se mere her: http://www.familielaboratoriet.dk

Venlig hilsen

Andy, far til Liva på 2,5 år.

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 04-06-07 22:24

duck <duck@itiot.dk> wrote in news:1180981877.257689.277680
@i38g2000prf.googlegroups.com:

> Ville bare lige anbefale det til dem, der måtte være interesseret.

Man kan starte med at læse Jesper Juul, vis teorier seminaret bygger på.

www.jesperjuul.com

Fra : ThomasB

Dato : 18-06-07 07:38

"duck" <duck@itiot.dk> skrev i en meddelelse

> Ville bare lige anbefale det til dem, der måtte være interesseret.

Det siger alle spammere, og det bliver i ikke mindre irriterende af.

Brug opslagsgrupperne til dine reklamer.

Fra : Patruljen

Dato : 26-06-07 15:06

On 18 Jun., 08:37, "ThomasB" <usenet fjern @ fjern 2ma2 prik dk>
wrote:

> Det siger alle spammere, og det bliver i ikke mindre irriterende af.
>
> Brug opslagsgrupperne til dine reklamer.

Mere whineri og klynken fraThomas Balle :-/

mvh. Bruun.

Fra : ThomasB

Dato : 26-06-07 19:26

Patruljen skrev:

> Mere whineri og klynken fraThomas Balle :-/

Har du ikke andet at lave?